رونمایی سونی از Project Q

شرکت سونی اخیرا از کنسول بازی قابل حمل خود با نام Project Q رونمایی کرده است و به بررسی اطلاعات منتشر شده از این دستگاه میپردازیم.
مشخصات کنسول قابل حمل Project Q

معرفی کنسول Project Q

به تازگی در مراسم Playstation Showcase 2023، شرکت سونی از دستگاه بازی قابل حمل جدیدی با نام Project Q رونمایی کرد. این دستگاه بازی به کنسول PS5 متصل میشود و میتوان بازی های نصب شده بر روی کنسول PS5 را بر روی Project Q اجرا کرد.

کنسول دستی Project Q شباهت زیادی به دسته کنسول PS5 دارد اما تنها تفاوت بین آنها وجود یک نمایشگر 8 اینچی با کیفیت تصویر HD میباشد. این کنسول دستی به طور انحصاری برای PS Remote Play میباشد و به کنسول دیگری جز PS5 نمیتواند متصل شود.

مشخصات کنسول قابل حمل Project Q

Project Q به تنهایی قادر به اجرای بازی ها نمیباشد چون سخت افزار مورد نیاز را ندارد و از طریق اتصال وای فای به روش Remote Play میتواند بازی های پلی استیشن 5 را اجرا کند. این کنسول قابل حمل میتواند برای گیمر هایی قابلیت حمل برای آنها از ارزش بالایی برخورد دار است مورد توجه قرار گیرد.

قابیلت بسیار مهم و لازم به ذکر این است که Project Q میتواند حتی بازی های موجود در فضای ابری کنسول PS5 را نیز به کمک اتصال وای فای استریم کند و یک تجربه متفاوت از بازی هایش را به گیمر ها ارائه دهد.

مشخصات کنسول قابل حمل Project Q

مشخصات کنسول بازی قابل حمل Project Q

صفحه نمایش Project Q دارای کیفیت HD و نرخ تازه سازی 60 هرتزی میباشد که بنظر کمی نا امید کننده میباشد و سونی میتوانست از این بهتر نیز عمل کند. با این حال با توجه به  اندازه 8 اینچی صفحه نمایشگر ال سی دی، آن قدر ها هم کیفیت پائین و بد نیست.

شرکت سونی با معرفی Project Q قصد ارائه تجربه بهتر به گیمر ها را دارد اما سوالی که پیش می آید این است که وقتی قابلیت Remote Play را میتوان با تبلت ها و گوشی های شخصی استفاده کرد، چه لزومی به ساخت همچین دستگاهی بود؟

با اینحال تا زمان منتشر شدن Project Q و تجربه بازی های PS5 از طریق این کنسول بازی قابل حمل، نمیتوان در مورد مزایا و معایب آن چیزی گفت و باید تا اواخر سال 2023 برای منتشر شدن این کنسول قابل حمل صبر کنیم.

ویژگی های SSD نسل 5

معرفی SSD های نسل 5

به تازگی SSD نسل 5 با عملکرد بیشتر و توانایی‌های جدیدی معرفی شده است. در این مقاله، به معرفی SSD نسل 5 و قابلیت‌ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!