داستان بازی Lies of P

استودیو Neowiz درباره داستان بازی Lies of P اعلام کرده است که این بازی سه پایان مختلف خواهد داشت.
پایان بازی Lies of P

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Lies of P به نظر می‌رسد که این عنوان سه پایان متفاوت در داستان خواهد داشت.

Lies of P یک بازی سولزلایک است که با الهام از بلادبورن طراحی شده و در یک نسخه غیرمعمول از دنیای پینوکیو قرار دارد. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، استودیو Neowiz سعی دارد تا طرفداران را برای تجربه این بازی هیجان‌انگیز “لایز آو پای” جذب کند. بنابراین، اعلام شده که این عنوان سه پایان متفاوت را در خود جای خواهد داد.

پایان بازی Lies of P

پایان های مختلف برای داستان بازی Lies of P

چوی جی وان، کارگردان بازی Lies of P در یک مصاحبه با سایت DualShockers به سه پایان ممکن داستان اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که مکانیزم دروغ‌گویی در این بازی بر روی پایان داستان تأثیرگذار خواهد بود. او تأکید می‌کند که تجربه کامل بازی Lies of P نیازمند تجربه هر سه پایان است.

استودیو Neowiz در گذشته اعلام نموده بود که داستان بازی Lies of P تقریباً 30 ساعت به طول می‌انجامد. این داستان در یک شهر تاریک به نام کرات (Krat) رخ می‌دهد که در گذشته یک شهر زیبا و دل‌انگیز بوده است. اما در این بازی، کرات به یک کابوس تبدیل شده است؛ زیرا عروسک‌های خیمه شب بازی در حال تسخیر آن هستند و طاعون زمین را به خود اختصاص داده است

بازی Lies of P در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، و پی‌سی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!