انویدیا DLSS 3.5 را معرفی کرد

شرکت انویدیا از آپدیت جدید تکنولوژی DLSS 3.5 رونمایی کرد.
انویدیا DLSS 3.5

کمپانی NVIDIA به‌منظور بهبود بازسازی بصری جلوه‌های ردیابی پرتو، آپدیت جدیدی را با نام DLSS 3.5 عرضه کرده است.

یکی از مسائل مهم در بازسازی تصاویر با استفاده از جلوه‌های ردیابی پرتو، مشکل نویز است که به‌عنوان یک اثر جانبی ظاهر می‌شود و بخشی از واقعیت این جلوه‌های چشم‌گیر را کاهش می‌دهد. NVIDIA قصد دارد با بهره‌گیری از حذف‌کننده‌های آموزش‌دیده مبتنی بر هوش مصنوعی به‌جای تنظیمات دستی، نویز بازسازی را به‌طور موثر‌تری کاهش دهد.

این شرکت اعلام کرده است که مدل بازسازی اشعه در تکنولوژی DLSS 3.5 نسبت به نسخه‌ی 3 پنج‌برابر بیشتر داده‌ها را استفاده می‌کند. استودیوهای بازی‌سازی نیز سریعاً به این ویژگی پرداخته‌اند و بازی‌هایی همچون Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و Alan Wake 2 در زمان انتشار از تکنولوژی DLSS 3.5 بهره‌برداری خواهند کرد.

انویدیا DLSS 3.5

پیشرفت های DLSS 3.5

شرکت NVIDIA اعلام کرده است که در تکنولوژی DLSS 3.5، مدل بازسازی اشعه به نسبت نسخه قبلی یعنی DLSS 3، از پنج برابر داده‌های بیشتری استفاده می‌کند. به همین دلیل، استودیوهای بازی‌سازی به سرعت به این ارتقاء پرداخته‌اند و عناوینی همچون Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و Alan Wake 2 در زمان انتشار از DLSS 3.5 پشتیبانی خواهند کرد.

اگر سیستم شما برای اجرای بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 و Portal RTX با ردیابی پرتو نور دچار مشکل بوده است، با احتمال زیاد با آپدیت جدید ارائه شده توسط NVIDIA، شرایط بهبود خواهد یافت و توانایی اجرای بهتری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!