آخرین نسخه آزمایشی اندروید 14 منتشر شد

گوگل به تازگی پنجمین و آخرین نسخه آزمایشی از اندروید 14 را منتشر کرده است.
نسخه آزمایشی اندروید 14

اگر شما از نسخه 13 اندروید خسته شده‌اید و منتظر نسخه جدید سیستم عامل موبایل گوگل هستید، خوشحال باشید که نسخه پایدار اندروید 14 در عرض چند هفته به زودی منتشر خواهد شد. امروز، گوگل پنجمین و آخرین نسخه آزمایشی اندروید 14 را منتشر کرد.

بتای پنجم و نهایی از اندروید 14

به منظور آماده‌سازی برای نسخه نهایی اندروید 14، گوگل امروز پنجمین بتای این سیستم عامل را منتشر کرد. این اقدام به منظور دریافت بازخورد کاربران در لحظات آخر است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، انتشار بتای پنجم اندروید 14 با نسخه نهایی کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) و NDK همراه شده است، بنابراین توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌های خود را برای نسخه جدید سیستم عامل اندروید آماده کنند.

بتای پنجم اندروید 14 با رفع برخی از مشکلات و بهبودها همراه است که در بتای 4.1 ماه قبل وجود نداشت. این بیلد هیچ تغییر ظاهری یا اساسی ندارد و صرفاً به منظور آماده‌سازی برای عرضه نسخه نهایی اندروید 14 استفاده می‌شود.

نسخه آزمایشی اندروید 14

به طور کلی، آخرین بتای نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل به عنوان نسخه کاندید برای عرضه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، بتای اخیر نشان‌دهنده بلوغ رسیدن اندروید 14 است و در طی هفته‌های آینده، انتظار می‌رود نسخه نهایی اندروید 14 در دسترس قرار گیرد. حتی اگر بتای پنجم تغییرات بیشتری دریافت کند، مراحل اصلی توسعه اندروید 14 به پایان رسیده است و هیچ تغییر بزرگی در انتظار نیست.

از امروز، دارندگان محصولات منتخب گوگل مانند پیکسل فولد و تبلت پیکسل می‌توانند بتای پنجم اندروید 14 را به‌طور داوطلبانه دانلود و نصب کنند. همچنین، امکان ارتقای بتاهای قدیمی‌تر به آخرین بتای اندروید 14 یا حتی فلش زدن آن از طریق Android Flash Tool نیز وجود دارد.

اندروید 14 تمرکز خود را بر بهبود رابط کاربری، افزایش دوام باتری، ارتقای امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!