قابلیت Stable Volume در یوتیوب

به تازگی تایید شده است که یوتیوب در حال کار کردن بر روی یک قابلیت جدید به نام Stable Volume میباشد.
معرفی قابلیت Stable Volume در یوتیوب

یوتیوب در حال تست ویژگی جدیدی به نام Stable Volume است که به کاربران کمک می‌کند تا حجم ویدئوهایشان در یک سطح ثابت باقی بماند. این ویژگی به صورت رسمی معرفی نشده ولی یک کاربر Reddit آن را کشف کرده است و یوتیوب از آزمایش این ویژگی با کاربران جهانی خبر داده است.

ویژگی Stable Volume در یوتیوب برای تنظیم حجم ویدئوهایی که ممکن است از نظر صدا بی‌تعادل باشند طراحی شده است. درخواست تنظیم صدا، چیزی است که سرویس‌های دیگری نیز از جمله تلویزیون‌های هوشمند، سیستم‌های صوتی و پخش‌کننده‌های رسانه‌ای مانند Roku ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، Roku ویژگی تنظیم حجم خودکار خود را دارد و در برابر تبلیغات بلند صدا مقابله می‌کند.

نحوه دسترسی و استفاده از قابلیت Stable Volume

اگرچه یوتیوب ویژگی Stable Volume را رسماً معرفی نکرده است، اما چندین نفر اعلام کرده‌اند که این ویژگی در برنامه‌ی آنها ظاهر شده است، از جمله M. Brandon Lee، یکی از خالقان کانال “This Is Tech Today” در یوتیوب. در یک توییت در طول آخر هفته، او اظهار کرد که این ویژگی “ممکن است یک نرم‌افزار نرم‌کننده صدا باشد که حجم را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که در بین ویدئوها و حتی بخش‌های مختلف یک ویدئو، پرش‌های بزرگ در حجم ایجاد نشود.”

معرفی قابلیت Stable Volume در یوتیوب

یوتیوب تأیید کرد که حدس‌های سازنده کانال This Is Tech Today در مورد ویژگی Stable Volume درست بوده و اعلام کرد که همچنان این ویژگی را به عنوان یک آزمایش در نظر می‌گیرد.

یک نماینده یوتیوب به TechCrunch اعلام کرد که:

ما در حال تست ویژگی جدیدی در یوتیوب به نام 'کنترل گوش دادن' هستیم که باعث بهبود هماهنگی صدا برای کاربران در هنگام تماشای ویدئوها می‌شود. این آزمایش در سراسر جهان و بر روی دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود.

در صورت دسترسی به ویژگی Stable Volume، می‌توانید آن را در صفحه تنظیمات ویدئو در برنامه یوتیوب مشاهده کنید. ویژگی حجم پایدار در بخش “تنظیمات”، بخش “صدا” قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!