محدود شدن دایرکت اینستاگرام در آپدیت جدید

درخواست دایرکت و اسپم کردن در اینستاگرام در آپدیت جدید محدود خواهد شد.
اسپم کردن در دایرکت اینستاگرام محدود شد

توسعه‌دهندگان شرکت Meta (مجموعه‌ای که فیسبوک و اینستاگرام را در بر می‌گیرد) در نهایت قصد دارند یکی از قابلیت‌های مورد تقاضای کاربران اینستاگرام، یعنی محدودسازی امکان ارسال پیام مستقیم یا DM، را به صورت عمومی عرضه کنند. پس از این آپدیت، امکان اسپم کردن، ارسال ویدئو و پیام صوتی به صورت درخواست DM به افرادی که شما آنها را دنبال نمی‌کنید، غیرممکن خواهد بود. این تغییرات با هدف کاهش ارسال ناخواسته و نامطلوب محتوا درخواستی به کاربرانی که به آنها مرتبط نیستند، انجام می‌شود.

Instagram در نهایت قصد دارد یکی از ویژگی‌های پرتقاضای خود، یعنی قابلیت ارسال پیام مستقیم (DM) را به این رسانه اجتماعی محبوب اضافه کند. با به‌روزرسانی جدید Instagram، اکنون شما قادر خواهید بود افرادی را که می‌توانند درخواست DM به شما ارسال کنند، محدود کنید. این تغییر در همان زمان با عرضه به‌روزرسانی جدید Instagram اعمال خواهد شد.

توسعه‌دهندگان شرکت Meta این قابلیت جدید را در ماه گذشته آزمایش کرده‌اند و اکنون قصد دارند آن را برای تمام کاربران در دسترس قرار دهند. این به‌روزرسانی جدید قرار است به صورت گسترده به تمام کاربران ارائه شود.

اسپم کردن در دایرکت اینستاگرام محدود شد

اولین محدودیتی که با این به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، جلوگیری از ارسال چندین درخواست از طریق پیام مستقیم به کاربرانی است که آن‌ها را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنید. در صورتی که کاربر مورد نظر درخواست شما را پذیرفت، شما می‌توانید به ارسال درخواست‌های DM و پیام جدید ادامه دهید. این تغییرات به منظور کاهش ارسال‌های ناخواسته و اسپم به کاربرانی که شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید، انجام شده است.

محدود شدن دایرکت در آپدیت جدید اینستاگرام

با آپدیت جدید اینستاگرام، امکان ارسال تصویر، ویدئو یا پیام‌های صوتی در دعوت‌نامه‌های DM به افرادی که شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید، غیرممکن خواهد شد. بنابراین، تنها قادر خواهید بود درخواست‌های DM خود را به صورت متنی ارسال کنید. این تغییر به منظور کنترل بهتر ارسال محتوای ناخواسته و اسپم درخواستی به کاربرانی که شما آن‌ها را دنبال نمی‌کنید، اعمال شده است.

سیندی ساوتورث، رئیس بخش ایمنی بانوان در شرکت Meta، درباره تغییرات جدید در اینستاگرام توضیح می‌دهد:

هدف ما این است که وقتی کاربران صندوق ورودی خود را باز می‌کنند، احساس اعتماد و کنترل کامل داشته باشند. به همین دلیل، ما در حال آزمایش ویژگی‌های جدیدی هستیم که تا جایی که درخواست چت پذیرفته نشده باشد، امکان ارسال تصاویر، ویدئو و پیام‌های چندگانه وجود نداشته باشد.

اسپم کردن در دایرکت اینستاگرام محدود شد

علاوه بر محدودیت‌های جدیدی که امکان اسپم‌کردن و مزاحمت با درخواست‌های دایرکت (DM) را غیرممکن می‌سازند، Instagram نیز قابلیت محدودکننده جدیدی را معرفی خواهد کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مسدود کردن فرد مورد نظر، حضور او را در صفحه Instagram خود محدود کنند.

هنگام استفاده از قابلیت جدید محدودکننده، وقتی یک حساب را مسدود می‌کنید، نظرات و کامنت‌های آن حساب در زیر پست‌های شما تنها برای خود فرد مربوطه قابل مشاهده خواهد بود، حتی شما هم قادر به دیدن آن‌ها نخواهید بود. نکته جالب این است که فرد مقابل نخواهد فهمید که نظراتش توسط هیچ کس قابل مشاهده نبوده و DM‌های وی نیز به طور خودکار به پوشه درخواست‌های DM هدایت می‌شوند.

استفاده از این ویژگی‌های جدید، که امکان مسدود کردن حساب کاربری را ندارید و در عین حال از مزاحمت جلوگیری می‌کنید، واقعاً کاربردی و مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!