آپدیت بزرگی برای ChatGPT در راه است

در هفته های آینده آپدیت بزرگی برای هوش مصنوعی ChatGPT منتشر خواهد شد.
بروز رسانی جدید ChatGPT

آخرین به‌روزرسانی‌های ChatGPT Plus که توسط Kilpatrick معرفی شده، ویژگی‌های بهتری را برای کاربران در اختیار قرار می‌دهند تا مکالمات چت آن‌ها را بهبود بخشند. این ویژگی‌ها شامل اعلان‌های مثال، پاسخ‌های پیشنهادی و سؤالات بعدی است. همچنین، در این به‌روزرسانی، جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل زبان بزرگ OpenAI با نام LLM (GPT-4) به صورت پیش‌فرض در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، بنابراین مشترکین نیازی به انتخاب دستی آن ندارند. علاوه بر این، تمامی کاربران Plus امکان آپلود چندین فایل برای هر چت جدید را در افزونه OpenAI Code Interpreter دارند.

در یک توئیتر پیشین، یکی از کارمندان مایکروسافت به نام لوگان کیلپاتریک که در ارتقاء و پشتیبانی توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که با OpenAI همکاری می‌کنند تخصص دارد، آمده است: “هفته آینده مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید برای ChatGPT منتشر خواهد شد.”

تغییرات ChatGPT در آپدیت بعدی

به طبق گفته‌های کیلپاتریک، از ویژگی‌های جدیدی که برای ChatGPT برجسته کرده است، اعلان‌های مثال، پاسخ‌های پیشنهادی و سؤالات بعدی می‌باشند. اعلان‌های مثال، شامل سؤالات یا عبارات پیش‌نوشته‌شده هستند که می‌توانید از آنها برای شروع مکالمه استفاده کنید. پاسخ‌های پیشنهادی، پاسخ‌های پیش‌نوشته‌شده هستند که به شما کمک می‌کنند به راحتی به پیام‌ها یا سؤالات پاسخ دهید. سؤالات بعدی نیز سؤالاتی هستند که به ادامه گفتگو کمک می‌کنند.

بروز رسانی جدید ChatGPT

به علاوه، مشترکین Plus نیازی ندارند به صورت دستی تنظیمات LLM را تغییر دهند. همچنین، OpenAI امکان پشتیبانی از آپلود فایل‌های متعدد را برای هر کاربر Plus که از افزونه OpenAI Code Interpreter استفاده می‌کند، فراهم کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را با استفاده از کدهای پایتون تغییر داده و در هر زمان که یک چت جدید را شروع می‌کنند، به آنها دسترسی داشته باشند.

نظرات درمورد آپدیت ChatGPT

واکنش کاربران به به‌روزرسانی‌های جدید ChatGPT توسط کیلپاتریک مورد تحسین قرار گرفت.

کیلپاتریک گفت: “این تغییرات بزرگی هستند. به تیم توسعه‌دهنده این به‌روزرسانی‌ها تبریک می‌گویم و پیشنهاد می‌کنم در صورت امکان، ترجمه و بومی‌سازی صفحات را در نظر بگیرید تا افرادی که انگلیسی بلد نیستند بتوانند به‌راحتی با صفحات تعامل داشته باشند.”

یک کاربر پیشنهاد کرده است که استفاده از صفحات فرود و تعاملات صفحه برای غیر انگلیسی زبانان در حال حاضر دشوار است، بنابراین داشتن نسخه ترجمه‌شده از صفحه مفید خواهد بود.

آپدیت بزرگی برای ChatGPT در راه است

OpenAI در ماه گذشته ویژگی جدیدی به نام “دستورالعمل‌های سفارشی” را برای ChatGPT معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را با چت‌بات به اشتراک بگذارند تا در مکالمات بعدی بهتر به آن‌ها کمک کند.

در یک مقاله، OpenAI اعلام کرده است: “دستورالعمل‌های سفارشی در حال حاضر در نسخه بتا برای کاربران پلاس در دسترس است و ما قصد داریم به زودی آن را برای تمامی کاربران عرضه کنیم.”

کاربران می‌توانند در هنگام شروع یک مکالمه جدید، دستورالعمل‌های سفارشی خود را ویرایش یا حذف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!