برنامه Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

برنامه Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly امکان تولید محتوا با تنها چند کلیک را فراهم می‌کند.
برنامه Adobe Express Firefly

با انتشار یک اعلامیه رسمی، شرکت Adobe اعلام کرد که اپلیکیشن تحت وب Adobe Express که با هوش مصنوعی مولد Firefly تجهیز شده است، از نسخه بتا خارج شده و برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفته است. به اضافه اینکه، اعلام شده که نسخه موبایلی این ابزار نیز به زودی منتشر خواهد شد.

در ماه ژوئن 2023، شرکت Adobe نسخه بتای یک ابزار مولد هوش مصنوعی با نام Firefly را معرفی کرد. این ابزار از آن زمان به عنوان داغ‌ترین موضوع در دنیای فناوری شناخته می‌شود و شرکت‌های بزرگ نیز به دنبال بهره‌برداری از مزایای بی‌پایان آن هستند. شرکت Adobe نیز تصریح کرده که در آپدیت آینده، این هوش مصنوعی به Adobe Express ادغام خواهد شد.

این هوش مصنوعی یک دستیار همه‌منظوره خواهد بود که در وظایف متنوع از جمله طراحی تصویر، ایجاد فایل‌های PDF و حتی ویرایش ویدئو به کاربر کمک خواهد کرد.

برنامه Adobe Express Firefly

تولید محتوا با Adobe Express Firefly

طبق گزارش Appleinsider اکنون این اپلیکیشن تحت وب از مرحله نسخه بتا عبور کرده و کاربران سراسر جهان می‌توانند به صورت رایگان و از طریق مرورگر اینترنتی خود از آن استفاده نمایند. با توجه به بیانیه منتشر شده توسط ادوبی، تمام ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون در حالت آنلاین در دسترس قرار دارند. همچنین، اعلام شده است که نسخه موبایلی این اپلیکیشن به همراه ویژگی‌های هوش مصنوعی آن به زودی عرضه خواهد شد.
برنامه Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

Govind Balakrishnan کارشناس نوآوری و مولد هوش مصنوعی در بخش Express شرکت ادوبی، در اعلامیه خود بیان کرد:

با ادغام نوآوری‌های پیشگامانه و مولد هوش مصنوعی در هسته Express ما به هدف گسترش پایگاه کاربری خود دست یافته‌ایم و در پی ارائه ابزارهای یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم که تولید محتوا را به سرعت، سهولت و با سطحی جذاب‌تر نسبت به قبل فراهم می‌کنند. نسخه جدید اکسپرس در حال تغییر دادن روش تبدیل ایده به محتوای باکیفیت است و با افزودن هوش مصنوعی، به زمینه‌هایی از جمله ایجاد تصاویر، طراحی، ویدئو، فایل‌های PDF و سایر موارد نوآورانه می‌پردازیم.

ادوبی اعلام کرده است که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر از سرویس Express استفاده می‌کنند.شما برای استفاده از اپلیکیشن تحت وب Express به یک شناسه کاربری ادوبی Adobe ID نیاز دارید، اگرچه اشتراک در سرویس Creative Cloud ضروری نمی‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!