اضافه شدن بیت کوین و دوج کوین به کیف پول رابین هود

به تازگی کیف پول ارز های دیجیتال رابین هود اعلام کرده است که از بیت کوین و دوج کوین پشتیبانی خواهد کرد.
بیت کوین و دوج کوین در کیف پول رابین هود

شرکت کیف پول دیجیتال رابین هود به تازگی اعلام کرده است که از اکنون به پشتیبانی از دو شبکه بلاکچین بیت کوین و دوج کوین پرداخته و به کاربران امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال BTC و DOGE را فراهم می‌کند.

طبق گزارش کوین دسک، این تصمیم در پاسخ به تقاضای کاربران برای افزایش تنوع در شبکه‌های بلاکچین اتخاذ شده و در چند ماه گذشته، رابین هود به پشتیبانی از شبکه‌های دیگری مانند اتریوم، آربیتروم و آپتیمیزم نیز اضافه کرده است.

بیت کوین و دوج کوین در کیف پول رابین هود

ویژگی سواپ در کیف پول رابین هود

علاوه بر این، رابین هود قصد دارد ویژگی سواپ را برای بیش از 200 دارایی مختلف در شبکه اتریوم به کاربران ارائه دهد. این ویژگی به کاربران امکان مبادله اتر با بیش از 200 دارایی مختلف را می‌دهد و همچنین از آنجایی که هزینه‌های گس (Gas) را از توکن‌های مختلف کاربران دریافت می‌کند، نه فقط از اتریوم. ابتدا این ویژگی به “کاربران منتخب” ارائه شده و در هفته‌های آینده به همه کاربران دسترسی خواهد داد.

رابین هود تصمیم دارد با توجه به تقاضای کاربران، در آینده به پشتیبانی از شبکه‌های لایه 2 بیشتری بپردازد و با افزودن به تدریج شبکه‌های بلاکچین، تعادل بیشتری در اکوسیستم محصولات کریپتوی خود ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!