اطلاعات پلی استیشن 5 پرو فاش شد

به نظر می‌آید کنسول پلی استیشن 5 پرو به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک شده است و در آینده ای نزدیک به صورت جهانی عرضه خواهد شد.
مشخصات پلی استیشن 5 پرو

به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد کنسول پلی استیشن 5 پرو منتشر شده است و به نظر می‌رسد که در تاریخ آبان 1403 (نوامبر 2024) ، این کنسول به دست گیمرها خواهد رسید. طبق اعلام شده، سونی توانسته است قابلیت Ray Tracing را در این کنسول بهبود بخشیده و همچنین سرعت اجرای بازی‌ها در وضوح 8K نیز بهبود یافته است.

به نظر می‌رسد که کنسول پلی استیشن 5 پرو به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک شده است. این دستگاه گیمینگ سونی با نام رمز Trinity از سال 2022 در حال توسعه بوده و در حال حاضر نیز قابلیت‌های جدیدی به عملکرد آن اضافه شده است.

مشخصات پلی استیشن 5 پرو

مشخصات کنسول پلی استیشن 5 پرو

به گزارش wccftech، به نظر می‌رسد که کنسول پلی‌استیشن 5 پرو حدود نوامبر 2024 (آبان 1403) عرضه خواهد شد. طبق شایعات، PS5 Pro از ویژگی‌های جدیدی استفاده می‌کند که مهمترین آنها Accelerated Ray Tracing با بهبودهایی است که موجب توجه گیمرها خواهد شد، زیرا سخت‌افزارهای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X در این زمینه عملکرد مناسبی ندارند.

سونی همچنین قرار است حالت Performance Mode را برای بازی‌های با وضوح 8K در کنسول پلی استیشن 5 پرو ارائه دهد و برای بهبود سرعت اجرای بازی‌ها در وضوح 4K، نرخ فریم ثابت و پایداری را ارتقا دهد تا گیمرها تجربه بازی‌هایی با کیفیت بالا را داشته باشند.

لازم به ذکر است که حتی بازی‌های با وضوح 8K روی کنسول پلی‌استیشن 5 پرو، با کلیه جزئیات و ویژگی‌های گرافیکی، به صورت کامل اجرا نمی‌شوند و شاید این ویژگی به میزانی که گیمرها انتظار دارند، مورد استفاده قرار نگیرد. به علاوه، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات کنسول پلی‌استیشن 5 پرو منتشر شده است و به نظر می‌رسد که سرعت حافظه رم آن به 18 هزار MT/s ارتقا یافته است که بیشتر از 4 هزار واحد نسبت به کنسول PS5 است.

مشخصات پلی استیشن 5 پرو

به علاوه، کنسول پلی استیشن 5 پرو از فناوری AMD FidelityFX Super Resolution 3 پشتیبانی خواهد کرد که به بهبود کیفیت گرافیکی بازی‌ها کمک می‌کند. همچنین، به گفته منابع خبری، هیچ اطلاعاتی درباره نسخه اسلیم پلی استیشن 5 منتشر نشده است و به نظر می‌رسد که سونی قصد ارائه این نسخه را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!