زمان برگزاری رویداد Wonderlust اپل اعلام شد

اپل به صورت رسمی مکان و زمان برگزاری رویداد Wonderlust را اعلام نمود.
رویداد Wonderlust اپل

به تازگی شرکت اپل اعلام کرد که قصد دارد رویداد Wonderlust را در روز سه‌شنبه، 12 سپتامبر ساعت 10:00 صبح به وقت غرب ایالات متحده (ساعت 18:00 به وقت ایران) برگزار کند. مشابه سال گذشته، این رویداد در تئاتر استیو جابز در محوطه پارک اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود که در رویداد Wonderlust اپل اعضای رسانه را به محوطه دعوت کرده تا مراسم را به‌صورت حضوری تماشا کنند و به‌نظر می‌رسد بعد از معرفی محصولات، امکان دسترسی به دستگاه‌های جدید را داشته باشند.

رویداد Wonderlust اپل

رونمایی از آیفون 15 در رویداد Wonderlust

رویداد Wonderlust اپل همیشه یک رویداد مرتبط با آیفون است و امسال، ما انتظار داریم که آیفون 15 با صفحه نمایش 6.1 اینچی، آیفون 15 پلاس با صفحه نمایش 6.7 اینچی، آیفون 15 پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 15 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی Dynamic Island، یک تراشه 5G به‌روزرسانی‌شده از کوالکام و به‌ویژه یک پورت USB-C به‌جای پورت Lightning باشند.

طبق گزارش MacRumors مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به‌روزرسانی‌های ویژگی اضافی خواهند داشت که برای مدل‌های استاندارد آیفون 15 در دسترس نخواهد بود. انتظار می‌رود یک بازطراحی کوچک با حاشیه‌های باریک‌تر و تغییرات ظریف در گوشه‌ها باشد، علاوه بر این، مدل‌های آیفون 15 پرو از یک چارچوب تیتانیوم به‌جای چارچوب استنلس استیل ساخته شوند.

ما انتظار داریم که اپل برای نخستین‌بار از تراشه 3 نانومتری خود، A17، در آیفون 15 پرو و پرو مکس استفاده کند و شایعات نشان می‌دهند که این تراشه دارای دکمه اقدام به‌جای دکمه بی‌صدا خواهد بود. این دکمه اقدام احتمالاً قابل تنظیم خواهد بود، مشابه دکمه اقدام در اپل واچ الترا.

زمان برگزاری رویداد Wonderlust اپل اعلام شد

همچنین در مراسم Wonderlust در کنار مدل‌های جدید آیفون 15، انتظار داریم که نسخه 9 اپل واچ و نسخه جدید اپل واچ اولترا را نیز مشاهده کنیم.

اپل قصد دارد که رویداد پاییزی Wonderlust را به صورت زنده از طریق وب‌سایت خود، یوتیوب و از طریق اپل تی‌وی پخش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!