صفحه نمایش گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra مشخص شد

صفحه نمایش گوشی جدید و قدرتمند پرچمدار Samsung Galaxy S24 Ultra مشخص شد.
گوشی پرچمدار Samsung Galaxy S24 Ultra

در دو نسل گذشته، بهبود‌های قابل توجهی در صفحه‌نمایش پرچم‌دارهای سامسونگ مشاهده شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این روند به پایان رسیده است و Samsung در گوشی گلکسی اس 24 اولترا، تمرکز خود را بر یک صفحه‌نمایش با ارتقا و تفاوت چشم‌گیر نسبت به نسل‌های قبلی قرار داده است.

از دیرباز، سامسونگ همواره از پنل‌های با کیفیت برای اعضای خانواده Ultra گوشی‌های گلکسی اس خود استفاده کرده است. اما، در چند سال اخیر، این صفحه‌نمایش‌ها بدون تغییر چشمگیری باقی مانده و به پیشرفت قابل توجهی نرسیده‌اند.

خوشبختانه طبق گزارش یک منبع نزدیک به سامسونگ، در سال جاری همزمان با معرفی گوشی پرچمدارGalaxy S24 Ultra، ما شاهد معرفی یک صفحه‌نمایش جدید و بهبود یافته خواهیم بود.

یک کاربر به نام Ice Universe اطلاعات مربوط به تغییرات در صفحه‌نمایش گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده است. طبق گفته‌های این کاربر، گوشی گلکسی اس 24 اولترا با پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه صفحه‌نمایش رونمایی خواهد شد و این تغییرات ممکن است طرفداران را مبهوت سازد.

گوشی پرچمدار Samsung Galaxy S24 Ultra

افزایش نرخ رفرش در گوشی Galaxy S24 Ultra

در حال حاضر، تایید قطعی در مورد این ادعا ممکن نیست. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالاً قصد دارد نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش گوشی پرچمدار Galaxy S24 Ultra را افزایش داده و احتمالاً از 120 هرتز به 144 هرتز افزایش دهد.

با توجه به گزارش  Wccftech، افزایش نرخ تازه‌سازی تصویر برای کسانی که می‌خواهند از گلکسی اس 23 اولترا یا گلکسی اس 22 اولترا به مدل پرچم‌دار جدید ارتقا دهند، به طور چشمگیری محسوس نخواهد بود.

افزایش نرخ تازه‌سازی تصویر ممکن است باعث بهبود نرخ نمونه‌برداری لمسی گوشی Galaxy S24 Ultra شده و قابلیت پاسخگویی آن را افزایش دهد. همچنین، سامسونگ قصد دارد فناوری LTPO را به مدل‌های Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus نتقال دهد.

باید به یاد داشت که صفحه‌نمایش گوشی Galaxy S23 Ultra با استفاده از فناوری PWM با نرخ 240 هرتز، می‌تواند به خستگی چشم، سردرد و مشکلات دیگری برای کاربران منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!