معرفی مادربرد ASRock B550M PRO SE با طراحی سفید رنگ

اخیر، شرکت ASRock تصمیم گرفته است اولین مادربرد PCB سفیدرنگ خود را با نام ASRock B550M PRO SE عرضه کند.
معرفی مادربرد ASRock B550M PRO SE

بنا بر گزارش های اخیر، شرکت ASRock تصمیم گرفته است که اولین مادربرد PCB سفید رنگ خود را با نام ASRock B550M PRO SE و با سوکت AM4 عرضه کند.

شرکت ASRock در گذشته تلاش برای ارائه محصولات با طرح‌های منحصر به فرد داشته و محصولات خود را با تم‌های مختلفی آزمایش کرده است، اما تا به حال هیچ مادربردی با PCB سفیدرنگ را عرضه نکرده است. با این حال، با اعلام جدید، ASRock تصمیم گرفته است که اولین مادربرد خود با PCB سفیدرنگ را با نام B550M PRO SE و با سوکت AM4 عرضه کند.

مشخصات مادربرد ASRock B550M PRO SE

بنا بر گزارش جدید وبسایت WccfTech، مادربرد ASRock B550M PRO SE با سوکت AM4 منتشر خواهد شد. این مادربرد دارای یک مدار تامین برق 8 فاز برای پردازنده است و توسط یک کانکتور 8 پین تغذیه می‌شود. هیت سینک‌های آن بسیار جمع‌وجور و ظریف هستند که برای مادربردهای میان رده کاملاً منطقی است. همچنین، این مادربرد با چهار اسلات حافظه DDR4 با قابلیت پشتیبانی تا 128 گیگابایت حافظه عرضه شده است.

معرفی مادربرد ASRock B550M PRO SE

پورت ها و اسلات های مادربرد ASRock B550M PRO SE

مادربرد ASRock B550M PRO SE از نظر ورودی/خروجی دارای دو اسلات PCIe 4.0 x16 و یک اسلات PCIe 3.0 x1 است. این مادربرد دو اسلات M.2 نیز دارد که یکی از آنها Hyper M.2 بوده و از سرعت PCIe Gen 4×4 پشتیبانی می‌کند. اسلات های مربوط به حافظه‌های ذخیره سازی این مادربرد شامل چهار پورت SATA III هستند. همچنین، کاربر می‌تواند از پورت‌های USB در پنل پشتی این مادربرد استفاده کند.

مادربرد ASRock B550M PRO SE دارای یک جک صوتی 3 کاناله HD به همراه یک پورت ترکیبی PS/2 برای اتصال دستگاه‌های ورودی مانند کیبورد و موس می‌باشد. همچنین، این مادربرد از خروجی‌های HDMI و DP نیز پشتیبانی می‌کند که برای کاربرانی که از پردازنده‌های Ryzen با گرافیک مجتمع استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با اتصال مستقیم به مانیتور، تصویر با کیفیتی را تجربه کنند. در کل، دارا بودن این پورت‌ها و جک‌های ورودی-خروجی، به کاربران امکان اتصال دادن دستگاه‌های مختلف را با سرعت و کیفیت بالا می‌دهد.

معرفی مادربرد ASRock B550M PRO SE

قمیت مادربرد ASRock B550M PRO SE

شرکت ASRock هنوز طرح‌هایی را برای پلتفرم AM5 عرضه نکرده است، با این حال، منتظر هستیم که آنها در آینده اقدام به ارائه محصولاتی برای این پلتفرم کنند. همچنین، می‌توان گفت که مادربرد ASRock B550M PRO SE انتخابی عالی برای ساخت‌های سطح ابتدایی است که دنبال طرح رنگ سفید هستند. قابلیت‌ها و ویژگی‌های این مادربرد، با توجه به قیمتی که هنوز تأیید نشده، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

در کل، این مادربرد با ویژگی‌های قوی و دوام بالا، به عنوان یک گزینه مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک مادربرد با کیفیت و کارایی خوب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!