معرفی گوشی جدید داریا همراه با نام Bond

به تازگی شرکت داریا همراه از یک گوشی اندرویدی جدید به نام Bond رونمایی کرده است.
گوشی اندروید داریا همراه Bond

معرفی گوشی جدید داریا همراه Bond

در شرایط اقتصادی نامطلوبی که باعث افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند برندهای معروف و حتی گوشی‌های چینی شده‌است، بسیاری از افراد به دنبال یافتن یک گوشی مقرون به صرفه برای استفاده روزمره خود هستند. به منظور پاسخ به این نیاز، شرکت داریا همراه گوشی اندرویدی جدیدی با نام باند (Bond 5G) رونمایی کرده که مشخصات فنی مناسبی دارد و می‌توان آن را در رده گوشی‌های میان‌رده قرار داد.

مشخصات گوشی داریا همراه Bond

گوشی باند در حال حاضر تنها در رنگ مشکی در دسترس است و رنگ‌های دیگر آن از ماه مرداد در فروشگاه‌های آنلاین موجود خواهد شد. این گوشی با پردازنده دایمنسیتی 7050 شرکت مدیاتک تجهیز شده است.

گوشی باند با یک پردازنده میان‌رده قابل قبول، به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در رابطه با نسخه‌های دیگری از گوشی باند با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتر در دسترس نیست.

گوشی اندروید داریا همراه Bond

دوربین گوشی داریا همراه Bond

از مشخصات فنی دیگر گوشی هوشمند باند، می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.9، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. همچنین، برای دوربین سلفی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی واید استفاده شده که برای یک گوشی میان رده، توجیه پذیر است.

نمایشگر و باتری گوشی داریا همراه Bond

گوشی باند با صفحه‌نمایشی 6.78 اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ای روان و پردرخش در کاربردهای روزمره و بازی‌های مختلف ارائه می‌دهد. همچنین، باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 وات، به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از شارژ آن، از این دستگاه استفاده کنند.

گوشی اندروید داریا همراه Bond

قیمت گوشی داریا همراه Bond

تا کنون، هنوز اطلاعات رسمی در خصوص برچسب قیمتی گوشی باند در دسترس نیست، اما براساس گفته‌هایی که در دسترس هستند، قیمت پیشنهادی برای این گوشی حدود ۱۵ میلیون تومان خواهد بود. اگر این قیمت حقیقت داشته باشد، ممکن است در مواجهه با محصولاتی همچون گلکسی A54 و مدل های مشابه آن، در موقعیت ضعیفی قرار گیرد. با این حال، باید توجه داشت که قیمت نهایی گوشی باند ممکن است با توجه به شرایط بازار و رقابت با سایر محصولات تغییر کند.

البته در چند فروشگاه اینترنتی، پیش‌فروش گوشی هوشمند باند با قیمت ۱۰ میلیون تومان به همراه آداپتور و کابل شارژ به عنوان هدیه، آغاز شده است و ارسال آن برای خریداران، از ۱۰ مرداد صورت می‌گیرد. با این حال، باید توجه داشت که این قیمت ممکن است تغییر کند و با توجه به شرایط بازار و رقابت با سایر محصولات، قیمت نهایی گوشی باند ممکن است متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!