معرفی Defy Satellite Link جدید ترین گجت موتورولا

Satellite Link که یک لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود می‌تواند با اتصال به گوشی‌های هوشمند ارتباط ماهو‌اره‌ای را برای آن‌ها فراهم کند.
Defy Satellite Link

معرفی Defy Satellite Link جدید ترین گجت موتورولا

Defy Satellite Link، یک دستگاه لوازم جانبی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در مناطقی با شرایط دشوار، مانند مناطق دورافتاده، کوهستانی و دریایی از ارتباط ماهواره‌ای استفاده کنند. این دستگاه با گوشی‌های هوشمند از طریق بلوتوث متصل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا در شرایطی که امکان ارتباط با شبکه‌های مخابراتی محدود است، به سادگی با دیگران ارتباط برقرار کنند.

Defy Satellite Link در واقع یک گیرنده GPS دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت خود را با دقت بالا در سراسر جهان پیدا کنند. همچنین، این دستگاه دارای باتری با ظرفیت بالا و محافظت در برابر آب و گرد و غبار است که آن را برای استفاده در شرایط دشوار ساخته است.

با استفاده از قابلیت‌های ارتباطی Defy Satellite Link، می‌توان از این گجت در شرایط اضطراری، مانند وقوع زلزله، سیل و آتش سوزی، برای ارسال پیام‌های اضطراری به دیگران استفاده کرد. در واقع، این دستگاه به عنوان یک ابزار ارتباطی پشتیبانی از امنیت و ایمنی در شرایط بحرانی عمل می‌کند.

Defy Satellite Link

از Defy Satellite Link بر روی کدام گوشی ها میتوان استفاده کرد؟

استفاده از Defy Satellite Link به در اختیار داشتن یک یا چند گوشی خاص وابسته نیست و می‌توانید از آن در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی و آیفون استفاده کنید. برای اتصال این دستگاه به گوشی خود، باید سیستم عامل اندروید 10 و بالاتر یا iOS 14 و بالاتر بر روی گوشی شما نصب باشد.

موتورولا همچنین اعلام کرده است که استفاده از این محصول در شرایط غیر اضطراری نیز ممکن است و کاربران می‌توانند از آن برای ارسال پیام‌های ماهواره‌ای استفاده کنند. حالت پایه این دستگاه اجازه ارسال 30 پیام ماهواره‌ای در ماه را به شما می‌دهد، و اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید سرویس‌های دیگری را نیز خریداری کنید. در بهترین حالت، شما می‌توانید اجازه ارسال 400 پیام ماهواره‌ای در هر ماه را داشته باشید.

معرفی Defy Satellite Link جدید ترین گجت موتورولا

ابعاد و اندازه Defy Satellite Link

ابعاد Defy Satellite Link حدوداً 85 در 62 در 11.2 میلی‌متر اعلام شده است و وزن آن 70 گرم است. دستگاه دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت است که با یک بار شارژ، می‌تواند کاربران را تا حدود 4 روز همراهی کند. همچنین، این دستگاه به طور کامل از سرویس‌های موقعیت‌یابی GPS، Glonass، Galileo و Beidou پشتیبانی می‌کند. محصول جدید موتورولا با نام Defy Satellite Link با قیمت 149 دلار در حال حاضر عرضه شده است.

ضمناً روی بدنه این دستگاه یک دکمه وجود دارد که در صورت فشرده شدن، موقعیت دقیق کاربران را به دوستان و افراد خانواده‌شان ارسال می‌کند. این ویژگی در شرایطی که کاربران قادر به استفاده از دستگاه برای ارسال پیام‌های اضطراری نباشند، بسیار کارآمد و مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!