گوگل از ساخت گوشی های تاشو ضعیف جلوگیری میکند

گوگل قصد دارد از تولید گوشی های تاشو ضعیف و با عمر کوتاه به طور جدی جلوگیری کند.
گوشی های تاشو

سال 2023 به عنوان سال گوشی‌های تاشو قابل توجه است، زیرا برندهای معروفی مانند سامسونگ، گوگل، وان‌پلاس و حتی موتورولا محصولات جدید خود را به بازار عرضه کرده‌اند. به نظر می‌رسد که گوگل نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است و قصد دارد از عرضه گوشی‌های تاشوی با کیفیت پایین جلوگیری کند.

منع ساخت گوشی های تاشو ضعیف

گوگل، علی رغم هزینه‌های بالا و پیچیدگی تولید گوشی‌های تاشو، قصد دارد محدودیت‌های سخت گیرانه‌ای را در تولید این گوشی‌ها اعمال کند. این محدودیت‌ها به نفع مشتریان است و به طور قابل توجهی از عرضه گوشی‌های تاشوی کم‌کیفیت جلوگیری می‌کند.

براساس شایعات اخیر، گوگل قصد دارد تولیدکنندگان را ملزم به طراحی و تولید گوشی‌های تاشویی کند که بتوانند حداقل تا 200,000 بار باز و بسته شدن را بدون مشکل تحمل کنند. به نظر می‌رسد که اگر تولیدکنندگان این استاندارد مورد نظر گوگل را رعایت نکنند، دسترسی به سرویس‌های گوگل را از دست خواهند داد. بنابراین، گوشی‌های تاشو باید دارای لولاهای مکانیکی باشند و پس از 200,000 بار باز و بسته شدن حداقل 80 درصد از سطح اولیه قوی باقی بمانند و لولاها از طریق استفاده زیاد فرسوده یا بیش از حد کشیده نشوند.

گوشی های تاشو

متأسفانه به نظر می‌رسد که سخت‌افزار گوشی‌های تاشو به جز دوام لولای صفحه نمایش، سایر موارد سخت‌گیری را در بر نمی‌گیرد. گوگل صرفاً تاکید خود را بر دوام لولای صفحه نمایش می‌گذارد. البته امیدواریم که این توجه در عمل به صفحه نمایش خود نیز گسترش یابد.

همچنین، ادعا می‌شود گوگل قصد دارد سازندگان گوشی‌های تاشو را ملزم به ارائه دو بروزرسانی اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی به مدت سه سال کند. با این حال، با توجه به عملکرد برندها و تأمین به‌روزرسانی‌های جدید و پشتیبانی برای مدت زمان طولانی تر در مورد بسیاری از محصولات برتر، این موضوع برای خریداران به اندازه‌ای اهمیت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!