تلویزیون ال جی MAGNIT Micro LED 4K

ال جی به تازگی از یک تلویزیون بزرگ 118 اینچی به نام MAGNIT Micro LED 4K رونمایی کرد.
تلویزیون 118 اینچی ال جی MAGNIT Micro LED 4K

شرکت ال‌جی به تازگی محصول جدیدی با نام MAGNIT Micro LED 4K معرفی کرده است. این تلویزیون بزرگ با اندازه 118 اینچ به منظور رقابت با تلویزیون‌های بزرگتر سامسونگ توسعه یافته است و در نمایشگاه CEDIA Expo 2023 با قیمتی در حدود 237 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

در سال 2019، سامسونگ تلویزیونی با اندازه 292 اینچ به نام The Wall Luxury 8K را معرفی کرد. همچنین، در سال 2020، یک نسخه کوچک‌تر با اندازه 110 اینچ از تلویزیون Micro LED را به بازار عرضه نمود.

به گزارش Sammobile، از زمان معرفی این دو تلویزیون غول‌پیکر سامسونگ تا کنون هیچ رقیب قدرتمند دیگری برای آنها معرفی نشده و هیچ برند دیگری نتوانسته است در این مدت یک تلویزیون میکرو ال‌ای‌دی با اندازه مشابه به بازار عرضه کند.

به هر حال، در حال حاضر شرکت LG با معرفی تلویزیون 118 اینچی MAGNIT Micro LED 4K در نمایشگاه CEDIA Expo 2023 تصمیم به شکست دادن این انحصار گرفته است.

تلویزیون 118 اینچی ال جی MAGNIT Micro LED 4K

جزئیات تلویزیون ال جی MAGNIT Micro LED 4K

تلویزیون جدید 118 اینچی از ال‌جی در حال حاضر به عنوان نزدیک‌ترین رقیب برای تلویزیون 110 اینچی “The Wall” از سامسونگ شناخته می‌شود. MAGNIT Micro LED 4K، ورژن کوچک‌شده تلویزیون 136 اینچی ال‌جی با همین نام، که در سال گذشته معرفی شده بود، می‌باشد. این تلویزیون جدید از ال‌جی دارای یک صفحه نمایش 118 اینچی با تکنولوژی میکرو LED و رزولوشن 4K است.

این دستگاه تلویزیون با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، حداکثر روشنایی 250 نیت و پشتیبانی از فناوری‌های HDR10 و HDR10 Pro ارائه می‌دهد. برای افزایش قدرت پردازشی، LG از پردازنده Alpha 9 استفاده می‌کند. همچنین، این تلویزیون MAGNIT Micro LED 4K دارای ویژگی‌هایی مانند AirPlay 2، Miracast و دو بلندگوی 50 واتی می‌باشد.

تلویزیون ال جی MAGNIT Micro LED 4K

 پیش‌بینی می‌شود، تلویزیون 118 اینچی MAGNIT از برند LG با یک قیمت بسیار بالا عرضه ‌شود. در مراسم CEDIA Expo 2023، LG اعلام کرد که این تلویزیون جدید با قیمت 237 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. این اطلاعات نشان می‌دهند که این تلویزیون احتمالاً نمی‌تواند با محصول سامسونگ که با برچسب قیمت 149,999 دلار معرفی شده است، رقابت کند.

در حال حاضر، اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قابلیت سفارش دهی برای تلویزیون MAGNIT Micro LED 4K از LG در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!