ساخت Red Dead Redemption 3 تایید شد

کمپانی راک استار به طور رسمی ساخت بازی Red Dead Redemption 3 را تایید کرد.
بازی Red Dead Redemption 3

اطلاعات تازه‌ای که توسط شرکت Take-Two Interactive منتشر شده است، تایید می‌کند که بازی Red Dead Redemption 3 در آینده در دست توسعه قرار دارد، اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه این عنوان مشخص نشده است.

سلسله بازی‌های وسترن Red Dead با عنوان کمتر شناخته شده‌ای به نام Red Dead Revolver آغاز شد. اما نسخه بعدی از این مجموعه، یعنی Red Dead Redemption که در سال 2010 عرضه شد، توانست شهرت و شناخت معناداری به این فرنچایز بیاورد و نام آن را بر سر زبان‌ها بیاورد.

بازی Red Dead Redemption 3

زمان شروع ساخت بازی Red Dead Redemption 3

با توجه به فاصله زمانی طولانی بین انتشار Red Dead Redemption و Red Dead Redemption 2 که تقریباً هشت سال بود، به احتمال زیاد نباید انتظار داشته باشیم که سومین نسخه از این مجموعه به زودی عرضه شود. واقعیت این است که امکان انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل نهم در حال حاضر بسیار کم به نظر می‌آید.

با این حال، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که Red Dead Redemption 3 در مسیر آماده‌سازی قرار دارد. استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، در یک کنفرانس سرگرمی تعاملی مجازی فراهم کرد، تشبیه مجموعه‌های اصلی شرکتش – از جمله Red Dead Redemption و Grand Theft Auto – به سری جیمز باند (James Bond)، زیرا هر کدام از این فرنچایزها تا زمانی که محبوب و سودآور باشند، ادامه خواهند داشت.

اگر یک مجموعه واقعاً عالی باشد، بدون شک ادامه خواهد داشت. آخرین فیلم جیمز باند که من دیدم، فوق‌العاده بود. شما دوست دارید هر فرنچایزی که ارزش دارد، ادامه پیدا کند. تعداد کمی مجموعه‌های سرگرمی ارزشمند وجود دارند که در چنین دسته‌ای جا می‌گیرند؛ واقعیت این است که GTA و Red Dead نیز جزء این مجموعه‌های ارزشمند هستند. به وضوح، NBA نیز یکی از آن‌هاست، زیرا هنوز هم دارای پایگاه طرفداران قدرتمندی هستند و در عرصه بازی‌ها و سرگرمی به عنوان نماینده‌های برجسته حضور دارند.

با توجه به اشاره زلنیک به سری Red Dead به عنوان یکی از مجموعه‌های محبوب و فراموش‌نشدنی تیک-تو اینتراکتیو، بدون شک اقداماتی برای گسترش و توسعه عناوین آینده این سری را در نظر گرفته است.

بازی Red Dead Redemption 3

در ادامه، زلنیک اشاره کرد که انتظار بین انتشار عناوین یک فرنچایز باعث می‌شود تا حس تازگی و هیجان در عرضه یک بازی جدید از مجموعه، بیشتر احساس شود؛ بنابراین نباید به زودی منتظر عرضه Red Dead Redemption 3 باشیم.

این نیاز به یک رویکرد متفکرانه برای توسعه عناوین مختلف دارد و نیاز به استراحت دادن به آن‌ها دارد. این رویکرد باعث می‌شود که هنگام عرضه عناوین جدید، حس تازگی و جذابیت بیشتری ایجاد شود که “وای! این یک اتفاق نادر است!” باشد. من همیشه بیان کرده‌ام که انتشار سالانه عناوین غیر ورزشی ممکن است خطر نابودی مالکیت معنوی را به همراه داشته باشد، حتی اگر نتیجه خوبی داشته باشد. بنابراین، ما وقت و تلاش خود را برای ساختن چیزی استثنایی می‌گذاریم و همچنین با انتشار منظم عناوین استراحت، تقاضای بیشتری برای آن‌ها ایجاد می‌کنیم.

با این حال، امکان دارد که پس از اتمام توسعه GTA VI، شرکت راکستار به فکر آغاز فرآیند ساخت و تولید Red Dead Redemption 3 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!