تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2

تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 به صورت رسمی توسط 505 گیمز تایید شد.
بازی Ghostrunner 2

تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2

شرکت 505 Games به تازگی زمان انتشار بازی Ghostrunner 2 را تأیید کرده است. این بازی اکشن-پلتفرمر اول-شخص که توسط استودیو One More Level توسعه یافته است، برای انتشار در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل ۹ منتشر خواهد شد.

با تأیید این خبر، طرفداران بازی می‌توانند در ماه اکتبر به تجربه‌ای برجسته در دنیای اکشن و ماجراجویی خواهند پرداخت. شرکت 505 Games و استودیو One More Level در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از این عنوان را اعلام خواهند کرد، به ویژه در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳.

بازی Ghostrunner 2

بازی Ghostrunner 2 برای کدام پلتفرم ها منتشر میشود؟

با توجه به این اطلاعات، Ghostrunner 2 به‌طور هم‌زمان برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد. این بازی در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نیز بر روی کامپیوتر از طریق استیم، اپیک گیمز استور و GOG خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند به ثبت‌نام برای نسخه بتای خصوصی این بازی بپردازند. این اقدام اجازه می‌دهد تا بازیکنان به‌زودی تجربه‌ای از گیم‌پلی این بازی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!