تاریخ عرضه بازی Sonic Superstars

سگا در مراسم افتتاحیه گیمزکام به معرفی و زمان عرضه بازی Sonic Superstars پرداخت.
بازی Sonic Superstars

در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023، شرکت سگا با معرفی بازی‌های جدید خود، اطلاعات جدیدی را ارائه داد. یکی از این بازی‌ها با نام “Sonic Superstars” بود که به صورت رسمی معرفی شد. این بازی در تریلری که منتشر شد، بخش چندنفره‌ای از دنیای سونیک را نشان می‌دهد. این بخش چندنفره بازی، الهام گرفته از نسخه‌های کلاسیک بازی Sonic و امکان عبور از مراحل بازی به صورت تیمی یا رقابتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

تاریخ انتشار بازی Sonic Superstars

تاریخ انتشار بازی Sonic Superstars برای پلتفرم‌های مختلفی مشخص شده است. این بازی در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

تریلر و اطلاعات ارائه شده در افتتاحیه گیمزکام 2023 نشان می‌دهد که بازی Sonic Superstars با تنوع و جذابیت خود، قرار است تجربه‌ای جدید از دنیای سونیک را به بازیکنان ارائه دهد.

بازی Sonic Superstars

آپدیت بازی Sonic Frontiers در گیمزکام 2023

در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023، سگا به جز معرفی بازی Sonic Superstars، اطلاعاتی از آپدیت نهایی بازی Sonic Frontiers را نیز ارائه کرد. این آپدیت به نام “The Final Horizon” برای بازی Sonic Frontiers به‌صورت رسمی معرفی شد. این آپدیت قرار است تجربه جدیدی از بخش داستانی و شخصیت‌های قابل بازی را به بازی اضافه کند. در این آپدیت، علاوه بر سونیک، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های دیگری مانند تیلز، ناکلز و ایمی را انتخاب کرده و با آن‌ها در مبارزات با دشمنان شرکت کنند.

آپدیت “The Final Horizon” نیز چالش‌های جدیدی را به بازی افزوده و در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) به انتشار خواهد رسید. بازی Sonic Frontiers در حال حاضر برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی در دسترس قرار دارد. این آپدیت تازه و جذاب، تجربه‌ای تازه از دنیای بازی Sonic Frontiers را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!