اطلاعات جدید درباره بازی Alan Wake 2

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره بازی Alan Wake 2 منتشر شده است.
بازی Alan Wake 2

با ورود به سپتامبر و انتشار فراوان بازی‌های بزرگ، انتظارات ما از ماه اکتبر نیز بسیار بالاست. یکی از عناوین مهم این ماه، Alan Wake 2 است که توسط استودیو Remedy به عنوان آخرین اثر آن‌ها معرفی شده است.

تازه‌ترین اثر از سازندگان، یعنی ویدئوی Wake in The Dark Place که در گیمزکام منتشر شده، تجربه‌ای واقعیت مجازی به نام “کابوس در تاریکی” را ارائه داده است. این تجربه بر پایه ناخودآگاه آلن ویک ساخته شده و یک کپی از شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد.

بازی Alan Wake 2

جزئیات بازی Alan Wake 2

در ویدئویی تازه از پشت صحنه ساخت بازی، استودیو رمدی افشا کرد که این یک “پژواک” از شهر نیویورک است که در سری کتاب‌های “الکس کیسی” به نوشته آلن ویک را به تصویر کشیده شده است. این بُعد دارای یک تاریخچه گسترده است، از تجربه‌های روایی با همسرش آلیس گرفته تا شخصیت‌هایی که به نوعی با دنیای کتاب‌های او مرتبط هستند.

همچنین، در این بُعد واقعیت، Nightmare Graffiti نیز وجود دارد که از گرافیتی‌های قدیمی مربوط به دهه‌های 70 و 80 میلادی الهام گرفته است. نازارنو اوربانو، هنرمند ارشد محیط درباره این موضوع اظهار کرد:

با توجه به جزئیات، حتی نشانه‌های کوچک‌تر هم برای شما پیام‌هایی دارند. هدف این تجربه این است که شما احساس کنید “The Dark Place” در حال ارتباط با آلن ویک و بازیکن است و به عنوان یک منظره رویایی سورئال، همیشه در حال تغییر و تعدیل است.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر خواهد شد. این عنوان ابتدا قرار بود در تاریخ 25 مهر منتشر شود، اما استودیو رمدی ماه گذشته آن را به تاخیر انداخت و اخیراً اعلام کرده که دلیل این تصمیم عدم همزمانی با عرضه Spider-Man 2 بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!