اشتراک یک دلاری گیم پس از دسترس خارج شد

زمان زیادی تا عرضه بازی Starfield نمانده و اشتراک یک دلاری گیم پس از دسترس خارج شده است.
بازی Starfield در گیم پس آلتیمیت

تا عرضه بازی بسیار مورد انتظار “استارفیلد” تنها چند روز باقی مانده، و در حال حاضر مایکروسافت فرصت خرید اشتراک یک دلاری گیم پس را از دسترس کاربران خارج کرده است.

چند ماه قبل، مایکروسافت امکان خرید گیم پس با یک دلار را از کاربران خود گرفته بود. با ورود به فصل تابستان، این شرکت این امکان را دوباره به عنوان یک فرصت ارزان برای گیمرها ارائه کرد. بر اساس گزارش XGP، مایکروسافت هم‌اکنون یک بار دیگر اشتراک یک دلاری گیم پس را از دسترس خارج کرده است. این تصمیم بدون شک با عرضه بازی Starfield مرتبط است و مایکروسافت تمایل دارد تا از این فرصت استفاده کند و سود خود را با عرضه این بازی جذاب کم نکند.

بازی Starfield در گیم پس آلتیمیت

بازی Starfield در گیم پس

در روزهای نزدیک به عرضه، بازی بسیار مورد انتظار Starfield با ورژن استاندارد به قیمت 70 دلار در سرویس Game Pass اضافه خواهد شد. اما ورژن Digital Premium این بازی با قیمت بالغ بر 300 دلار، کمی زودتر و 3 روز پیش از تاریخ عرضه اصلی در دسترس قرار خواهد گرفت. به همین دلیل، افرادی که به تجربه بازی “استارفیلد” علاقه دارند، باید یا ورژن کامل بازی را خریداری کنند یا اشتراک گیم پس را به قیمت عادی تهیه نمایند.

“استارفیلد” دارای مقیاسی بسیار گسترده است و شرکت بتسدا بر روی هزار سیاره در این عنوان کار کرده است تا به بازیکنان امکان کاوش و ماجراجویی در این جهان‌های مختلف را فراهم آورد. اما باید توجه داشت که تمامی این سیارات دارای محتوا و چالش‌های عمیق نخواهند بود، و برخی از آنها صرفاً به عنوان دنیاهای بی‌جمعیت برای استخراج منابع طراحی شده‌اند.

بازی “استارفیلد” قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!