بسته الحاقی برای God of War Ragnarok در حال ساخت است

طیق اطلاعات منتشر شده بسته الحاقی داستانی جدیدی برای God of War Ragnarok در حال ساخت است.
بسته الحاقی داستانی برای God of War Ragnarok

یکی از افشاگران مشهور در دنیای بازی‌های ویدیویی که تاکنون اطلاعات نادرستی منتشر نکرده‌اند، تایید کرده که بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok در حال توسعه است. اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok، چند روز پس از انتشار اصلی بازی، اعلام کرده که در حال حاضر برنامه‌ای برای ارائه دی ال سی (محتوای دانلودی) برای این بازی وجود ندارد. این ممکن است نشان از تغییر در برنامه‌ریزی استودیو باشد. گزارش‌ها از افشاگر معروف با نام “The Snitch” نیز نشان می‌دهد که استودیو Santa Monica به پیشبرد کار در زمینه DLC بازی مشغول است و این محتوا تا حدود 60 درصد پیشرفت داشته است.

The Snitch این خبر را ابتدا در صفحه توییتر خود و سپس در جلسه استریم توییچ خود منتشر کرده است. معلوم نیست که آیا استودیو Santa Monica به تنهایی در حال توسعه این DLC است یا اینکه توسعه آن به یک استودیو دیگر سپرده شده است. احتمال دارد که این DLC به شکل مستقلی مشابه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales عرضه شود. اصلاحیه: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در واقع به عنوان محتوای اضافی برای بازی اصلی تولید شده بود و به طور جداگانه به فروش می‌رسید.

این افشاگر مشهور در صحت اطلاعات خود در مورد DLC God of War Ragnarok از یک منبع معتبر خبری بهره‌برده است. این منبع قبلاً تصاویر بازی Rise of the Ronin را قبل از معرفی رسمی آن منتشر کرده بود. او ادعا می‌کند که توسعه بسته الحاقی حدود 60 درصد پیشرفت کرده است، اما مشخص نیست که آیا امسال این DLC منتشر خواهد شد یا خیر. اگر این اتفاق بیافتد، علاوه بر بازی Marvel’s Spider-Man 2، دیگر بازی‌های جذابی نیز در پاییز برای طرفداران PlayStation در انتظار خواهد بود.

بسته الحاقی داستانی برای God of War Ragnarok

DLC داستانی جدید برای بازی God of War Ragnarok

طبق گزارش وبسایت Game Rant در چند هفته گذشته، استودیو Santa Monica آگهی استخدامی جدیدی را منتشر کرده است. در این آگهی، افرادی با دانش کافی از بازی God of War و God of War Ragnarok نیازمند هستند. این آگهی توسط بسیاری به عنوان نشانه‌ای برای توسعه دنباله بازی God of War تفسیر شده است. احتمال نیاز به افراد جدید برای ساخت یک DLC جدید یا یک افزونه داستانی نیز وجود دارد. اما احتمالاً این آگهی مربوط به بازی بعدی در دست توسعه نیز باشد. مهم است که به یاد داشته باشیم که God of War بعدی به دنیای نورس باستان بازگشت نخواهد کرد و به سوی یک دنیای اساطیری جدید خواهیم رفت.

این بازی برای هر دو کنسول PS4 و PS5 عرضه شد و بر اساس گزارش‌های رسمی، بیش از یازده میلیون نسخه از آن به فروش رفت. اما ممکن است میزان فروش واقعی از این اعداد بیشتر باشد و سونی هنوز آمارهای دقیق‌تری را منتشر نکرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!