معرفی کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals

سافیر کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals را با تم فانتزی و کودکانه معرفی کرد.
کارت گرافیک فانتزی Radeon RX 7600 Party Animals

یک کارت گرافیک با تم کودکانه و جذاب به نام Radeon RX 7600 Party Animals از سافایر معرفی شده است. این کارت گرافیک دارای طراحی دل‌نواز با تصاویر زیبایی از حیوانات خانگی است که قطعاً برای کودکان و طرفداران حیوانات جذاب خواهد بود.

دو کارت گرافیک فانتزی تا کنون معرفی شده است

چند روز پیش، برند چینی کالرفایر، نسخه “میو” از کارت گرافیک RTX 4060 خود را با تم گربه معرفی کرد. اما این کارت گرافیک، در مقایسه با نسخه جدید سافایر، به اندازه‌ی کافی رنگین نبود. کارت گرافیک جدید سافایر، با طراحی پررنگ و لعاب، دارای تصاویر زیبایی از حیوانات است که می‌تواند برای بسیاری از گیمرها جذاب و دلربا باشد. به همین دلیل، این کارت گرافیک تقریباً از هر کارت دیگری متفاوت است.

کارت گرافیک فانتزی Radeon RX 7600 Party Animals

کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals

به گزارش رسانه VideoCardz ، به نظر می‌رسد که کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals از سافایر، در واقع همان مدل Radeon RX 7600 Pulse Gaming OC باشد. این کارت گرافیک دارای دو شکاف توسعه است و از طریق یک کانکتور 8 پینی به تغذیه متصل می‌شود.

معرفی کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals

علاوه بر رنگ بسیار جذاب و متفاوت، کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals دارای طرحی جذاب است که شامل تصاویری از حیوانات بر روی بخش‌های مختلف آن است. البته این طراحی ممکن است برای برخی کاربران ناخوشایند باشد. طراحی این کارت گرافیک از بازی Party Animals الهام گرفته شده است و RX 7600 با قدرت بالایی توانسته است این بازی را به خوبی اجرا کند. همچنین، خریداران این کارت گرافیک، کد بازی Party Animals را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

متأسفانه هنوز قیمت کارت گرافیک Radeon RX 7600 Party Animals از سافایر اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!