تاریخ آنلاک توکن های لیدو، آوالانچ و YGG

تاریخ آنلاک توکن های لیدو، آوالانچ و YGG اعلام شده است و معامله گران میتوانند نسبت به خرید آنها در تاریخ معین اقدام کنند.
تاریخ آنلاک توکن های جدید

به اطلاع می‌رساند که طبق داده‌های Token Unlocks ، توکن‌های Lido Dao (LDO) و Avalanche (AVAX) در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) و توکن بازی Yield Guild Games با نماد YGGو در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) آنلاک خواهند شد. به علت تجربه‌ گذشته، با توجه به رخداد آنلاک توکن‌ها، احتمالاً با کاهش قیمت آن‌ها همراه خواهد بود. بنابراین به معامله‌گران توصیه می‌شود در این تاریخ‌ها به وضعیت بازار دقت نمایند.

به گفته کوین دسک، توکن‌های LDO از پروتکل لیکویید استیکینگ لیدو، AVAX به عنوان توکن بومی بلاکچین آوالانچ، و YGG به عنوان توکن حاکمیتی بازی ییلد گیلد گیمز، همگی طبق برنامه‌ریزی اجرایی، در ابتدای هفته آتی آزادسازی خواهند شد. این آزادسازی توکن‌های در گردش می‌تواند فشار نزولی بر قیمت را افزایش داده و به رویدادی منجر شود که معامله‌گران باید به آن توجه کنند.

آنلاک توکن، فرآیند عرضه قدم به قدم کوین‌هایی است که پیش‌تر صورت مسدود شده بودند. این اقدام جلوی نقد شدن دارایی‌ها را از سوی سرمایه‌گذاران اولیه یا اعضای تیم پروژه در یک زمان خاص می‌گیرد.

آزادسازی توکن لیدو Lido Dao (LDO)

پلتفرم لیکویید استیکینگ لیدو قرار است در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) مقدار 8.5 میلیون توکن حاکمیتی خود با نماد LDO را آزادسازی کند. ارزش این توکن‌ها حدود 14.2 میلیون دلار است و تقریباً 0.97% از کل عرضه آنها را تشکیل می‌دهد.

تاریخ آنلاک توکن لیدو

بر اساس گفته‌های Token Unlocks کل مقدار 8.5 میلیون توکن به عنوان آزادسازی، میان سرمایه‌گذاران توزیع خواهد شد که در حال حاضر بیش از 300 میلیون توکن را در اختیار دارند.

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap قیمت توکن LDO در طی هفته گذشته به حدود 10% کاهش یافته است و در طی هفته گذشته به نسبت پایدار بوده است.

آزادسازی توکن آوالانچ

آزادسازی توکن AVAX، توکن بومی بلاکچین آوالانچ، برای روز شنبه 26 آگوست (4 شهریور) برنامه‌ریزی شده است. در این فرآیند، 9.54 میلیون توکن AVAX با ارزش 102.86 میلیون دلار، که معادل 2.77% از کل عرضه در گردش آن می‌باشد، به بازار عرضه خواهد شد.

تاریخ آنلاک توکن آوالانچ

آخرین آزادسازی توکن AVAX در ماه مه (اردیبهشت) اجرا شد و در بازار با استقبال نسبتاً خوبی از این اقدام روبرو شد.

در ماه مه، لیندسی ویندر (Lindsey Winder) مدیرعامل شرکت زیرساخت توکن هجی فایننس (Hedgey Finance) در یک مصاحبه با کوین دسک اظهار داشت:

آزادسازی توکن‌ها به طور کلی بر افراد نگرانی ایجاد می‌کند، اما زمانی که آزادسازی توکن آوالانچ برنامه‌ریزی شده است، مدتی است که اکثر فعالان بازار با تطابق اوضاع خود با این آزادسازی توکن تطبیق داده‌اند.

بعد از آزادسازی توکن AVAX توزیع این توکن‌ها به این ترتیب خواهد بود: 2.25 میلیون توکن معادل 24.21 میلیون دلار به شرکای استراتژیک، 1.67 میلیون توکن به بنیاد آوالانچ، 4.5 میلیون توکن معادل 48.42 میلیون دلار به تیم این پروژه و 1.13 میلیون توکن نیز در میان شرکت‌کنندگان ایردراپ توزیع خواهد شد.

بر اساس اطلاعات بازار، قیمت AVAX در طی هفته گذشته تقریباً 14% کاهش یافته است و در 24 ساعت گذشته نیز به میزان 2.76% کاهش داشته است.

آزادسازی توکن YGG

پروژه‌های بازی‌های مبتنی بر بلاکچین تلاش می‌کنند تا مخاطبان را جذب کنند، و یکی از این پروژه‌ها بازی ییلید گیلد گیمز (Yield Guild Games) است که در حوزه بازی‌فای سرمایه‌گذاری دارد و توکن حاکمیتی آن با نام YGG شناخته می‌شود.

تاریخ آنلاک توکن YGG

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن YGG علیرغم 49%  افزایش در طول ماه گذشته، در یک سال اخیر تا نزدیک به 59% کاهش یافته است. این توکن در هفته گذشته تقریباً 30% دیگر از ارزش خود را از دست داده است و در طی چندروز گذشته هم حدود 8% کاهش داشته است.

به تعبیر داده‌ها، توکن YGG در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) با مقدار 12.2 میلیون توکن (معادل 2.87 میلیون دلار) آزادسازی خواهد شد. این میزان آزادسازی توکن‌ها در مجموع 6.6% از کل عرضه در گردش این ارز دیجیتال را شامل می‌شود. در حال حاضر، کمتر از 30% از کل عرضه YGG در گردش می‌باشد.

آزادسازی توکن ها چه تاثیری بر قیمت آن‌ها دارد؟

پاسخ به این سوال پیچیده است. اگرچه اغلب انتظار می‌رود آزادسازی توکن‌ها منجر به کاهش قیمت شود، اما تاثیر آنلاک توکن‌ها بر روند بازار معمولاً متفاوت است.

شرکت تحلیلی دتای (The Tie) با مطالعه بیش از 350 هزار رویداد آزادسازی توکن‌ها به نتیجه رسیده است که به طور میانگین، قبل از انجام آزادسازی توکن‌ها، قیمت کوین‌های مرتبط با آنها کاهش پیدا کرده‌اند.

با این وجود، زمانی که نقدینگی آزاد شده به بیش از 100% از حجم متوسط روزانه دست پیدا کرد، قیمت‌ها به سرعت به جایگاه قبلی بازگشتند. اما در عرض دو هفته، دوباره سقوط کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!