توقف پشتیبانی بایننس از استیبل کوین BUSD

اخیرا صرافی بایننس اعلام کرده است که پشتیبانی از استیبل کوین BUSD را متوقف خواهد کرد.
پشتیبانی بایننس از استیبل کوین BUSD

صرافی بایننس در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرده است که در راستای تصمیم شرکت پکسوس (Paxos) برای متوقف کردن صدور استیبل کوین BUSD، پشتیبانی خود را از این استیبل کوین کنار خواهد گذاشت. این تصمیم در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) به وسیله بایننس اعلام شده است و برنامه طراحی شده برای تدریجی متوقف کردن پشتیبانی از BUSD تا اسفند 1402 (فوریه 2024) اجرا خواهد شد.

پشتیبانی بایننس از استیبل کوین BUSD

بایننس از BUSD پشتیبانی نخواهد کرد

به کاربران بایننس توصیه شده است که تا قبل از این تاریخ اقدام به تبدیل دارایی‌های خود از BUSD به دیگر دارایی‌های موجود در صرافی کنند. همچنین، بایننس به کاربران این امکان را می‌دهد که BUSD خود را با کارمزد صفر به استیبل کوین جدیدی به نام FDUSD تبدیل کنند. FDUSD توسط شرکت فرست دیجیتال گروپ در ماه ژوئن (خرداد) معرفی شده و در اواخر ماه جولای (مرداد) در بایننس لیست شده است. بایننس همچنین کارمزد برخی معاملات با FDUSD را صفر گرفته است.

این تغییرات به تصمیمات شرکت‌های مربوطه و در چارچوب تغییرات در بازار استیبل کوین‌ها انجام گرفته و بایننس تلاش می‌کند تا کاربران خود را در این فرآیند پشتیبانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!