تغییر الگوریتم جستجو تلگرام و پشتیبانی ارز دیجیتال TON

تلگرام از تغییر الگوریتم جستجو و پشتیبانی داخلی کیف پول ارز های دیجیتال TON خبر داده است.
تغییر الگوریتم جستجو در تلگرام

مدیرعامل تلگرام اعلام کرده است که الگوریتم بخش جستجوی این برنامه تغییر کرده و کاربران می‌توانند به کیف پول رمزارز TON از داخل منوی برنامه دسترسی پیدا کنند. این تغییرات شامل تغییر در الگوریتم جستجو برای کانال‌ها و گروه‌ها نیز می‌شود تا اعضای تقلبی در رتبه‌بندی نتایج تأثیری نداشته باشند. به‌علاوه، پشتیبانی از کیف پول رمزارز TON به بخش‌های داخلی این پیام‌رسان اضافه خواهد شد.

در پستی در کانال شخصی خود، مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف، اعلام کرد که شیوه جستجو برای کانال‌ها و گروه‌های عمومی در این پیام‌رسان تغییر کرده است. اکنون تنها اعضای واقعی کانال یا گروه برای رده‌بندی آن‌ها در نتایج جستجو مدنظر قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال، پاول دوروف اظهار می‌کند که کانال‌هایی که اعضای پریمیوم بیشتری دارند، به طور کلی رتبه بالاتری دریافت خواهند کرد. اما اگر یک کاربر پریمیوم در بسیاری از کانال‌ها عضو شود، تأثیر آن کاربر در بهبود رتبه‌بندی آن کانال‌ها در سیستم جستجو کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل تلگرام اعلام کرده است که در این الگوریتم جدید اولویت بالاتری به کانال‌های مرتبط با کشور کاربران داده می‌شود. طبق اعلام دوروف، این تغییر با بازخوردهای بسیار مثبتی همراه بوده است.

قبلاً، کانال‌های عمومی با تعداد اعضای بیشتر در بالای نتایج جستجو قرار می‌گرفتند. اما دوروف توضیح می‌دهد که این سیستم برای مدت‌ها کارآمد بوده است، اما تدریجاً برخی افراد به سوءاستفاده از این الگوریتم پرداختند. به همین دلیل تلگرام در حال حاضر ارزش بیشتری به وجود کاربران واقعی در یک کانال می‌دهد.

در حال حاضر، هنگامی که در تلگرام یک عبارت را جستجو می‌کنید، ابتدا کانال‌ها و گروه‌هایی که اعضای واقعی بیشتری دارند نمایش داده می‌شوند. این مسئله نه تنها در مورد کانال‌ها بلکه در مورد گروه‌ها هم صدق می کند و به نظر می‌رسد که می‌تواند منجر به رشد گروه‌های کوچکتری شود که فعالیت‌های مفیدتری دارند.

تغییر الگوریتم جستجو در تلگرام

پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارزی TON در تلگرام

پاول دوروف اعلام کرده که تلگرام از ماه نوامبر قصد دارد کیف پول رمزارز TON را به منوی این اپلیکیشن اضافه کند. اگر از قبل از این از کیف پول با آدرس wallet@ استفاده کرده باشید و از جدیدترین نسخه تلگرام استفاده می‌کنید، به نظر می‌آید که ممکن است این منو را در حال حاضر ببینید.

مدیرعامل تلگرام اعلام کرده که این تغییر به توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا صدها قابلیت جدید را برای کاربران فراهم کنند، مشابه به آنچه که در پلتفرم Fragment موجود است. Ton Wallet به عنوان بخشی از پروژه TON شروع شده توسط تلگرام سال‌ها پیش و در حال حاضر توسط بنیاد TON که تحت کنترل جامعه متن‌باز قرار دارد، مدیریت می‌شود.

با توجه به مشکلاتی که برای پروژه TON تلگرام در آمریکا در چند بازار دیگر به وجود آمده است، به نظر می‌رسد که کیف پول TON در آمریکا و تعدادی از بازارهای دیگر در دسترس نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!