گفتگوی صرافی کوینکس با هکر ها

صرافی کوینکس هکر ها را به یک گفتگو جهت برگرداندن ارز های دزدیده شده دعوت کرده است.
همکاری صرافی کوینکس با هکر ها

در تازه‌ترین اقدام، صرافی کوینکس از هکرها درخواست کرده است که با این پلتفرم مذاکره کنند و در صورت بازگرداندن دارایی‌های مسروقه، به آنها پاداشی سخاوتمندانه اعطا خواهد کرد.

طبق گزارش Cryptopotato، چند روز پیش، کوینکس به حمله هکرها برخورد کرد و نزدیک به 55 میلیون دلار از دارایی‌ها را از دست داد. این حمله به گروه هکری لازاروس از کره شمالی نسبت داده شده است.

در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور)، کوینکس در یک بیانیه اعلام کرد که از حادثه‌ای که رخ داده است، درس‌هایی برداشته و تیم توسعه این صرافی به اهمیت تضمین امنیت دارایی‌ها در این پلتفرم بیشتر آگاه شده‌اند. او همچنین اظهار داشت که دارایی‌های مسروقه متعلق به میلیون‌ها مشتری است که به این صرافی ارز دیجیتال اعتماد کرده‌اند و خواستار گفتگو و مذاکره با هکرها شده‌اند.

دربیانیه آمده است:

امیدواریم تاثیر این اتفاق بر هر کدام از کاربران را درک کرده و اگر نگرانی‌ها و ناراحتی‌های این کاربران متضرر را درک کنیم، خوشحال می‌شویم. به صمیمیت از شما دعوت می‌کنیم تا با ما همکاری کنید و به شیوه‌ای ایمن‌تر، منصفانه‌تر، و کاربرپسندانه‌تر این مشکل را حل کنیم.

همکاری صرافی کوینکس با هکر ها

همچنین، کوینکس تعهد داده است که در صورت بازگردانی وجوه، پاداشی سخاوتمندانه به هکرها پرداخت خواهد کرد. به علاوه، این صرافی از هکرها دعوت کرده تا برای ارتقای سیستم امنیتی خود همکاری کنند.

همانطور که پیش‌تر گزارش شده، در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور)، صرافی کوینکس تحت حمله هکرها قرار گرفت و در این حمله حدود 55 میلیون دلار از کیف‌پول‌های گرم (که به آنها کیف‌پول آنلاین گرم یا Hot Wallet می‌گویند) این صرافی به سرقت رفت. این حادثه منجر به تعطیلی عملیات واریز و برداشت در این پلتفرم شد.

گفتگوی صرافی کوینکس با هکر ها

حدود 70 میلیون دلار از کوینکس به سرقت رفته است

صرافی کوینکس پس از حمله، در یک پست در وب‌سایت مدیوم اعلام کرد که در حال حاضر محاسبه نهایی میزان خسارت به پایان نرسیده است، اما تخمین زده می‌شود که حدود 70 میلیون دلار به سرقت رفته است. این مبلغ حدود 15 میلیون دلار بیشتر از گزارش ابتدایی است. با این حال، کوینکس تأکید دارد که این مبلغ تنها یک درصد کمی از کل دارایی‌های این صرافی را تشکیل می‌دهد.

همچنین، کوینکس هنوز زمان دقیق ازسرگیری خدمات خود را اعلام نکرده است. با این حال، این صرافی تأکید دارد که پس از بررسی‌های امنیتی، فرآیند برداشت دارایی‌ها را در فازهای مختلفی آغاز خواهد کرد. همچنین، این صرافی در حال تکمیل بروزرسانی کیف پول‌های خود است و وعده داده که 100% از خسارت‌های کاربران متضرر را جبران خواهد کرد.

در حال حاضر با همکاری شرکای خود و سایر صرافی‌ها، به ارتقای معماری کیف پول خود متمرکزیم، محاسبه خسارت وارده و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک. همچنین، در دستور کار ما قرار دارد بررسی گزینه‌هایی برای جبران خسارت کاربران. این جبران خسارت به صورت Per-Coin [بر اساس تعداد کوین‌های مسروقه و ارزش هر کدام] انجام خواهد شد و جزئیات آن را در اطلاعیه‌های رسمی خود اعلام خواهیم کرد.

Uncrop چیست

معرفی هوش مصنوعی Uncrop

هوش مصنوعی Uncrop یک سیستم هوشمند است که به منظور پر کردن فضای خالی در تصاویر استفاده می‌شود. Uncrop به معنی بازگشت به شکل اصلی تصویر بعد از برش آن است.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!