اطلاعاتی درباره گوشی iPhone SE 4 افشا شده است

اطلاعات و مشخصات در رابطه با گوشی iPhone SE 4 اپل فاش شده است.
گوشی iPhone SE 4

اطلاعات جدیدی درباره آیفون SE 4 به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد نسل بعدی آیفون SE، علاوه بر درگاه USB-C و دکمه اکشن، از قابلیت Face ID نیز پشتیبانی خواهد کرد و از یک سنسور دوربین روی قاب پشتی خود استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید، اپل هر دو سال یک بار نسل جدیدی از آیفون SE را به عنوان نسخه ارزان قیمتی از گوشی‌های خود عرضه می‌کند. سال گذشته، آیفون SE 2022 که نسل سوم آن بود، توسط این شرکت فناوری کوپرتینویی معرفی شد. با در نظر گرفتن اطلاعات جدید، آیفون SE 4 با بهبودات و قابلیت‌های جدیدی که ارائه می‌دهد، منتظران آن را در آینده نزدیک شگفت‌زده خواهد کرد.

iPhone SE 4 بدون دکمه هوم

اپل در آیفون SE 4 به دنبال معرفی یک گوشی مدرن‌تر با طراحی شبیه به آیفون 14 است. این گوشی از نمایشگری بزرگتر استفاده می‌کند و دکمه هوم روی دستگاه حذف شده است. این طراحی به اپل امکان استفاده از Face ID را در آیفون SE 4 می‌دهد.

گوشی iPhone SE 4

علاوه بر این، iPhone SE 4 همانند سری آیفون 15 از پورت USB-C استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالبی که توسط وبسایت Wccftech ذکر شده است، اضافه شدن دکمه “Action” است. در حال حاضر، قرار است دکمه Action به همراه آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس معرفی شود. این ویژگی جدید می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشیده و عملکرد دستگاه را ارتقا دهد. منتظران آیفون SE 4 با این تغییرات و ویژگی‌های جدید، احتمالاً تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

به تازگی اعلام شده است که آیفون SE 4 در پنل پشتی تنها یک دوربین خواهد داشت. احتمالاً این گوشی از یک چیپست با فناوری ساخت 3 نانومتری، که احتمالاً تراشه A17 یا A18 نام دارد، استفاده خواهد کرد. طبق اخبار منتشر شده در wccftech، نسل جدید آیفون SE احتمالاً در سال 2025 وارد بازار خواهد شد. این گوشی جزو اولین گوشی‌های اپل خواهد بود که از یک مودم 5G اختصاصی استفاده می‌کند، که این امر می‌تواند سرعت و قابلیت اتصال آن را بهبود بخشد. با توجه به این تغییرات و ویژگی‌های جدید، آیفون SE 4 احتمالاً نسلی پیشرفته‌تر و مناسب‌تر از آیفون SE قبلی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!