قابلیت Photo Mode بازی Assassin’s Creed Mirage

دسترسی به قابلیت فوتو مد در بازی Assassin's Creed Mirage به طور رسمی تایید شد.
قابلیت فوتو مود بازی Assassin's Creed Mirage

یوبیسافت تصاویر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage که با قابلیت عکاسی گرفته شده، منتشر کرد.

اگرچه فوتو مود در صنعت بازی‌سازی معمولاً مدت زمان طولانی ندارد، اما موفق به جلب تعداد زیادی از طرفداران شده است. برای بسیاری از بازیکنان، حضور این ویژگی در بازی‌ها بسیار مهم است و در صورت عدم پشتیبانی از آن، ممکن است ناراضی شوند. در این راستا، Assassin’s Creed یکی از سری‌هایی است که در سال‌های گذشته به طور مداوم حالت عکاسی را ارائه داده و در نسخه‌های آینده نیز قصد تغییر در این رویکرد را ندارد.

قابلیت فوتو مود بازی Assassin's Creed Mirage

ویژگی فوتو مود در بازی Assassin’s Creed Mirage

یوبیسافت به تازگی اعلام کرده است که بازی Assassin’s Creed Mirage، در زمان عرضه خود، یک حالت عکاسی جذاب خواهد داشت. این ناشر عکس‌های نمونه‌ای از این حالت را منتشر کرده که به ما این امکان را می‌دهد تا به گستره‌ای از ویژگی‌ها و امکانات این حالت نگاهی بیندازیم. در این حالت عکاسی، بازیکنان قادر به تنظیم فیلترها، عمق میدان دید، رنگ‌بندی، نورپردازی، و دیگر تنظیمات به دلخواه خواهند بود.

Assassin’s Creed Mirage بسیار نزدیک به تاریخ عرضه‌اش است و در تاریخ 13 مهر (5 اکتبر) امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!