اطلاعات تراشه A17 Bionic فاش شد

به تازگی اطلاعاتی درباره تراشه A17 که در نسل بعدی گوشی های اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، منتشر شده است.
مشخصات تراشه A17 Bionic

نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار اپل در طی یک ماه آینده معرفی خواهد شد و به تازگی اطلاعات اولیه درباره پیکربندی تراشه A17 Bionic به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد که تراشه A17 Bionic با 6 هسته پردازشی و 6 هسته گرافیکی مجهز شده است و همچنین در گوشی‌های آیفون 15 همراه با 6 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد شد.

رویداد معرفی محصولات اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) برگزار خواهد شد و در این رویداد، ما شاهد رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15 و همچنین ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ 9 خواهیم بود. اطلاعات اولیه در مورد تراشه A17 Bionic که در آیفون‌های 15 استفاده خواهد شد، به تازگی منتشر شده است.

مشخصات تراشه A17 Bionic

مشخصات تراشه A17 Bionic

تراشه A17 Bionic توسط TSMC با استفاده از فناوری 3 نانومتری ساخته شده است. این تراشه دارای پیکربندی مشابهی با چیپست A16 Bionic است، اما از یک هسته گرافیکی بیشتر برای بهبود عملکرد گرافیکی گوشی‌های آیفون استفاده می‌کند.

تراشه A17 Bionic اولین تراشه 3 نانومتری برای گوشی‌های هوشمند است و به همین دلیل عنوان سریعترین تراشه را به خود اختصاص داده است. در آیفون 15 پرو، تراشه A17 Bionic با 6 هسته پردازشی و 6 هسته گرافیکی استفاده خواهد شد. در مقابل، A16 Bionic که در محصولات قبلی استفاده می‌شد، دارای 6 هسته پردازشی و 5 هسته گرافیکی بود.

به گفته wccftech، تراشه 3 نانومتری جدید با 6 گیگابایت حافظه رم در مدل‌های آیفون 15 پرو همراه خواهد شد. در حالی که در شایعات قبلی، آیفون 15 پرو مکس به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد.

اطلاعات تراشه A17 Bionic فاش شد

با استفاده از یک هسته گرافیکی اضافی در تراشه A17 Bionic، می‌توان گفت که آیفون 15 پرو در زمینه بازی‌های موبایلی بهترین گوشی در بازار خواهد بود. مدل‌های آیفون 15 پرو با بدنه‌ای از تیتانیوم روانه بازار خواهند شد. همچنین، اپل در گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود از دکمه Action جدیدی استفاده می‌کند که قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس ترجیحات کاربر را داراست.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های پرچم‌دار آیفون 15 و تراشه A17 Bionic منتشر نشده است. اما منتظر باشید، زیرا در روزهای آینده انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از دستگاه‌های پرچم‌دار اپل به بیرون درز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!