شایعه ساخت بازی Hogwarts Legacy 2

طبق شایعات منتشر شده بنظر میرسد قرار است بازی Hogwarts Legacy 2 ساخته شود.
بازی Hogwarts Legacy 2

طبق گزارش Insider Gaming یک کاربر توییتری اعلام کرده که بازی Hogwarts Legacy 2 در دست ساخت است.

گفته می‌شود که دنباله بازی Hogwarts Legacy 2 در دست ساخت توسط شرکت‌های آوالانچ سافت ویر و پورت‌کی گیمز قرار دارد. این اخبار از طریق حساب کاربری MyTimeToShineH در توییتر منتشر شده‌اند. مهم ترین نکته این است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این موضوع اعلام نشده و این شایعه هنوز توسط منابع معتبر یا مراجع رسمی تایید نشده است. از طرفی، اطلاعات قبلی نیز اشاره داشته‌اند که آوالانچ سافتور در حال استخدام برای یک بازی AAA بر روی کنسول‌ها می‌باشد.

بازی Hogwarts Legacy 2

موفقیت بازی Hogwarts Legacy

این فیلم فانتزی در جهان جادوگری، با وجود جنجال‌هایی که به دلیل صحبت‌های جی.کی. رولینگ، نویسنده هری پاتر، پیش آمده، یکی از موفق‌ترین آثار سال جاری به حساب می‌آید. در ماه مه، شرکت برادران وارنر اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy فروشی به ارزش 15 میلیون دلار داشته و هم‌اکنون هم با حضور در چارت فروش بازی‌ها، به این فروش پرقدرت ادامه می‌دهد.

بازی Hogwarts Legacy ابتدا برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ 23 آبان (14 نوامبر) منتشر خواهد شد.

Uncrop چیست

معرفی هوش مصنوعی Uncrop

هوش مصنوعی Uncrop یک سیستم هوشمند است که به منظور پر کردن فضای خالی در تصاویر استفاده می‌شود. Uncrop به معنی بازگشت به شکل اصلی تصویر بعد از برش آن است.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!