اطلاعات گوشی سامسونگ Galaxy M44 فاش شد!

سامسونگ قصد دارد با اضافه کردن گوشی Galaxy M44 به خانواده محصولات میان رده خود، بازار را در این رده قیمتی هدف قرار دهد.
مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M44

سامسونگ قصد دارد یک گوشی جدید را به خانواده محصولات میان رده خود با نام Galaxy M44 5G اضافه کند. این گوشی در پلتفرم گیک‌بنچ دیده شده و برخی از مشخصات آن اعلام شده است. انتظار می‌رود که Galaxy M44 5G به عنوان جانشین نسل قبلی خود، Galaxy M42 5G، به بازار عرضه شود.

سامسونگ در گذشته، بسیاری از گوشی‌های میان رده را به بازار عرضه کرده است و از مشخصات متنوعی نیز در آن‌ها استفاده کرده است. حال با دیده شدن تراشه قدرتمند Galaxy M44 5G در پلتفرم گیک‌بنچ، احتمالاً این گوشی هم با مشخصاتی جذاب و خوب عرضه خواهد شد. این تراشه البته سه سال پیش معرفی شده است، اما می‌تواند هنوز برای یک گوشی میان رده، گزینه جذابی باشد.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M44

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M44 5G

آخرین گوشی میان رده سامسونگ با نام Galaxy M44 5G با شماره مدل SM-M446K در پلتفرم گیک‌بنچ دیده شده است. این گوشی شامل تراشه‌ای با 4 هسته در فرکانس 1.80 گیگاهرتز، 3 هسته در فرکانس 2.42 گیگاهرتز و یک هسته در فرکانس 2.84 گیگاهرتز است که با تراشه Snapdragon 888 سازگاری دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت GSMArena، این گوشی دارای حداقل 6 گیگابایت رم است و در تست تک و تمام هسته گیک‌بنچ، به امتیاز 1531 و 3771 دست پیدا کرده است. هرچند هنوز اطلاعات دقیقتری در مورد این گوشی منتشر نشده است، اما منتظریم در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه افشا شود.

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M44

در ابتدای ماه جاری، سامسونگ گوشی Galaxy M34 5G را با تراشه اگزینوس 1280 معرفی کرد. با این حال، بسیاری از طرفداران سامسونگ، تراشه‌های کوالکام را به گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهند و در صورتی که Galaxy M44 5G با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه شود، به فروش خوبی دست خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!