اطلاعات گوشی شیائومی 13T پرو افشا شد

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی بعدی شیائومی یعنی شیائومی 13T پرو افشا شده است.
مشخصات گوشی شیائومی 13T پرو

با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی‌های پرچم‌دار از شرکت شیائومی، ما شاهد انتشار تصاویر گوشی 13T پرو به همراه قیمت و مشخصات آن هستیم.

دو گوشی شیائومی 12T و 12T Pro در اکتبر سال گذشته به بازار عرضه شدند، اما به نظر می‌رسد نسل جدید از دستگاه‌های پرچم‌دار شیائومی دو ماه زودتر از تاریخ معمولی معرفی خواهند شد.  شیائومی ممکن است در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) از سری 13T رونمایی کند.

مشخصات گوشی شیائومی 13T پرو

مشخصات گوشی شیائومی 13T پرو

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط gsmarena گوشی 13T Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع CrystalRes AMOLED با رزولوشن 1220P است که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را ارائه می‌دهد.

در آینده، در جلوی گوشی شیائومی با یک نمایشگر غول‌پیکر با حاشیه‌های بسیار کم مواجه هستیم. در بخش بالایی وسط این نمایشگر، یک حفره برای قرار دادن دوربین سلفی وجود دارد. به نظر می‌رسد گوشی شیائومی 13T پرو در دو مدل رنگی مشکی و آبی عرضه خواهد شد. مدل مشکی از پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار بوده و در مقابل، پنل پشتی مدل آبی از جنس چرم ساخته شده است.

گوشی شیائومی 13T پرو از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس بهره می‌برد. این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر IMX707 سونی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با حسگر OV13B و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با حسگر OV50D تجهیز شده است.

مشخصات گوشی شیائومی 13T پرو

از جمله سایر مشخصات محتمل این دستگاه، می‌توان به دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسل، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت همراه با شارژ سریع 120 واتی، و همچنین پشتیبانی از استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.

گوشی شیائومی 13T با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، تقریباً به قیمت 649 یورو عرضه خواهد شد. همچنین، نسخه استاندارد شیائومی 13T پرو با قیمت 699 یورو در دسترس خواهد بود، و نسخه دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز با قیمت 999 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!