اطلاعات گوشی OnePlus Ace 2 Pro فاش شد

اطلاعاتی درباره گوشی وان پلاس Ace 2 Pro پخش شده است.
مشخصات گوشی OnePlus Ace 2 Pro

قبلاً شایعه شده بود که گوشی وان پلاس Ace 2 Pro اولین گوشی موبایل با حافظه RAM 24 گیگابایت خواهد بود. اکنون با لو رفتن یک بنر تبلیغاتی، این ادعا تأیید شده است و نشان می‌دهد که وان پلاس Ace 2 Pro یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار خواهد بود.

وان پلاس در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی Ace 2 Pro در اواخر این ماه است. این گوشی، به عنوان نسخه ارتقاء یافته Ace 2 توسط وان پلاس عرضه خواهد شد. نسخه اصلی Ace 2 در ماه بهمن امسال عرضه شده بود.

چند هفته قبل، رندرهایی از گوشی وان پلاس Ace 2 Pro قبل از رونمایی رسمی آن به بیرون درز کردند. اکنون Gizmochina یک بروشور تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

مشخصات گوشی OnePlus Ace 2 Pro

گوشی OnePlus Ace 2 Pro در دو رنگ فیروزه‌ای و خاکستری مشاهده شده است. این گوشی دارای طراحی بدنه شبیه به OnePlus 11 است که بدنه پشت آن به شکل نیمه کپسولی با قاب کناری ادامه می‌یابد و یک ماژول دوربین دایره‌ای را تشکیل می‌دهد. این ماژول شامل سه سنسور دوربین و یک فلاش LED است.

مشخصات گوشی OnePlus Ace 2 Pro

بنر فاش شده نشان می‌دهد که طبق شایعات قبلی، گوشی OnePlus Ace 2 Pro دارای 24 گیگابایت حافظه RAM و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. همچنین، محفظه تبخیر این گوشی طراحی چند لایه‌ای برای خنک‌کننده با مساحت 9140 میلیمتر مربع را دارا است.

اطلاعات گوشی OnePlus Ace 2 Pro فاش شد

به علاوه، گفته شده است که این دستگاه از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس پیش از این تأیید کرده بود که گوشی Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند در جهان است که به سیستم خنک کننده Tiangong مجهز می‌شود که قرار است قوی‌ترین محفظه تبخیر را داشته باشد. همچنین، تأیید شده است که OnePlus Ace 2 Pro از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دوم بهره‌مند خواهد بود.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro پیش‌تر در وب‌سایت‌هایی مانند 3C، Geekbench و آنتوتو مشاهده شده است. در تست بنچمارک AnTuTu، این گوشی به امتیاز 1733703 رسید. پیش‌بینی می‌شود که محصول جدید OnePlus با صفحه نمایش اولد خمیده 120 هرتز، ماژول دوربینی شامل سنسورهای 50 مگاپیکسل، 48 مگاپیکسل و 32 مگاپیکسل، و باتری با ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!