حجم بازی EAFC 24 مشخص شد

به تازگی حجم بازی EAFC 24 بر روی کنسول های بازی مشخص شده است.
حجم بازی EAFC 24

بازی EAFC 24 در حال نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌اش قرار دارد و حجم نهایی آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 به تفاوت کوچکی خواهد داشت. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی حجم 46 گیگابایت را خواهد داشت، در حالی که نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 نیاز به 48 گیگابایت فضای خالی برای نصب دارد.

برای نصب این بازی روی کامپیوتر نیازمندیم به فضای بیشتری خواهد بود. به عنوان مثال، بازی FIFA 23 که سال گذشته منتشر شد، برای نصب و اجرا نیاز به 100 گیگابایت فضای خالی داشت. احتمالاً EAFC 24 نیز به همین قوانین پیروی خواهد کرد و برای نصب آن باید فضای زیادی را در اختیار داشته باشید.

حجم بازی EAFC 24

تاریخ انتشار بازی EAFC 24

این بازی در دو نسخه‌ی Ultimate و Standard عرضه خواهد شد. نسخه‌ی Ultimate به شما اجازه می‌دهد تا یک هفته زودتر به بازی دسترسی پیدا کنید و می‌توانید دیتای بازی را در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) دریافت کنید. نسخه‌ی Standard بازی در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) عرضه خواهد شد و شما می‌توانید آن را دو روز قبل از عرضه به صورت Pre-Load دانلود کنید.

EAFC 24 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!