تجربه ضربات و زخم ها با لباس مخصوص بازی Assassin’s Creed Mirage

از لباس مخصوص بازی با طرح بازی آساسینز کرید میریج رونمایی شد.
لباس مخصوص بازی Assassin's Creed Mirage

لباس مخصوص بازی Assassin’s Creed Mirage

لباس مخصوص بازخورد هاپتیک Assassin’s Creed Mirage از تولید کننده OWO، باعث خواهد شد تا شما به تاریخی کهن بغداد نزدیک‌تر از همیشه شوید. این لباس قابل استفاده با پلتفرم‌های PS5 و PS4 و دیگر کنسول‌ها و کامپیوتر است و به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان شخصیت اصلی، هر لگد و فرو رفتی را در جسم خود احساس کنید.

ویژگی های لباس مخصوص بازی Assassin’s Creed Mirage

لباس مخصوص بازخورد هاپتیک Assassin’s Creed Mirage محصول انحصاری OWO، باعث خواهد شد تا شما حرکات دقیق خود را در هنگام شکار هدف‌های خود احساس کنید. اما باید مراقب باشید! دشمنان شما در تلاش هستند تا شما را شکار کنند، بنابراین نباید آنها را به خود نزدیک کنید، در غیر اینصورت پیامدهای آن را در احساسات خود حس خواهید کرد. به نظر می‌رسد که شما قادر خواهید بود تجربه ضربات و پارکور را داشته باشید، این لباس قابلیت تکثیر احساسات مختلفی را داراست، از جمله تجربه زخم‌های شدید شکمی.

لباس مخصوص بازی Assassin's Creed Mirage

این نسخه با مجوز رسمی از لباس، تجربه‌ای منحصر به فرد و بی‌سابقه را در مقایسه با نسخه‌های قبلی بازخورد هاپتیک شرکت، به شما ارائه می‌دهد. با این لباس، شما قادر خواهید بود تجربه‌ای بیشتر واقع‌گرایانه‌تر از بازی Assassin’s Creed Mirage را داشته باشید، به طوری که احساس می‌کنید واقعاً درون بازی هستید. احتمالاً تجربه بازی درون یک کوچه تاریک و پرخطر یا پرش به یک توده یونجه نیز در اینجا تکرار شده است. لباس بازی Assassin’s Creed Mirage با بازخورد هاپتیک OWO، با انتقال احساسات بدنی شما به دنیای بازی، تجربه یک بازی واقعی‌تر را به شما ارائه می‌دهد.

قیمت لباس مخصوص بازی Assassin’s Creed Mirage

قیمت این لباس بازی حدود ۵۰۰ دلار است، اما باید توجه داشت که این لباس یک محصول خاص و نوآورانه است که باعث می‌شود تجربه بازی شما به یک سطح جدید برسد. همچنین، اگر این لباس را خریداری کنید، یک کپی دیجیتالی رایگان از بازی برای PS5 همراه با آن تحویل داده خواهد شد. به همین دلیل، خرید این لباس بازی می‌تواند یک گزینه جذاب و متفاوت برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!