دوربین Alpha a6700 سونی معرفی شد!

بالاخره دوربین Alpha a6700 سونی با حسگر 26 مگاپیکسلی روانه بازار شد و از هوش مصنوعی در تشخیص اشیا و فوکوس خودکار بهره می‌برد.
مشخصات دوربین Alpha a6700 سونی

دوربین Alpha a6700 سونی معرفی شد!

دوربین Alpha a6700 سونی پس از چهار سال از معرفی مدل a6000، به بازار عرضه شد. این دوربین جدید با حسگر 26 مگاپیکسلی و هوش مصنوعی در تشخیص اشیا و فوکوس خودکار، به عنوان آخرین مدل سری a6000 ارتقای اساسی را به این سری دوربین‌ها ارائه می‌دهد.

دوربین a6700 از سیستم پیشرفته‌ی رهگیری اشیاء استفاده می‌کند و به دلیل پشتیبانی از قابلیت E-Mount، کاربران می‌توانند این دوربین را با انواع لنزها ست کنند. این دوربین جدید از مشخصات فنی بسیار قوی برخوردار است و باعث شده تا به یکی از دوربین‌های محبوب عکاسان حرفه‌ای تبدیل شود.

مشخصات دوربین Alpha a6700 سونی

مشخصات دوربین Alpha a6700 سونی

دوربین Alpha a6700 سونی با حسگر BSI Exmor R CMOS 26 مگاپیکسلی و تراشه BIONZ XR، در پردازش‌های هوش مصنوعی برای تشخیص اشیاء و فوکوس خودکار، عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

این دوربین با استفاده از سیستم لرزش‌گیر IBIS تصاویر پایدار و شفافی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند تصاویر متوالی را با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه در حالت RAW+JPEG ثبت کند. همچنین، با داشتن این دوربین، می‌توانید ویدیوهای 4K با سرعت ۱۰۰ یا ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. در صورتی که وضوح را به HD کاهش دهید، سرعت تصویربرداری به ۲۴۰ فریم بر ثانیه افزایش می‌یابد.

دوربین a6700 از کدک‌های ویدیویی XAVC S و XAVC S-I و XAVC HS پشتیبانی می‌کند و همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی SD، به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده مجهز شده است.

مشخصات دوربین Alpha a6700 سونی

سونی Alpha a6700 با قابلیت‌هایی نظیر Auto-Framing و فوکوس خودکار چشمی، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، توانایی تشخیص انسان، حیوانات، پرندگان، حشرات، خودرو، قطار و هواپیما را داراست.

دوربین a6700 با استفاده از هوش مصنوعی، به تخمین ژست انسان و شناسایی چشم و چهره پرداخته و تعریف جدیدی از فرآیند تشخیص سوژه ارائه می‌دهد. همچنین، این دوربین قابلیت تشخیص چشم، سر و بدن حیوانات را نیز داراست.

دوربین a6700 سونی به نمایشگر لمسی LCD با قابلیت چرخش 180 درجه با رزولوشن ۱.۰۳ میلیون پیکسل مجهز شده است. همچنین، قیمت این دوربین با لنز ۵۰-۱۶ میلی‌متری به ۱۴۹۸ دلار و قیمت بدون لنز آن به ۱۳۹۸ دلار روانه بازار شده است.

در کل، دوربین a6700 با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی، فوکوس خودکار چشمی، حسگر BSI Exmor R CMOS و تراشه BIONZ XR، سیستم لرزش‌گیر IBIS و قابلیت تشخیص چشم و چهره انسان و حیوانات، به یکی از دوربین‌های حرفه‌ای و مورد علاقه عکاسان تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!