معرفی و بررسی گوشی شیائومی 14 پرو پلاس

به تازگی اولین اطلاعات درباره مشخصات گوشی شیائومی ۱۴ پرو پلاس منتشر شده است.
مشخصات گوشی شیائومی 14 پرو پلاس

تازه‌ترین اطلاعات درباره مشخصات گوشی پرچم‌دار شیائومی 14 پرو پلاس به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید که گوشی‌های سری شیائومی 14 در چهار مدل استاندارد، پرو، پرو پلاس و اولترا روانه بازار خواهند شد. شیائومی 14 پرو پلاس، جدیدترین عضو این خانواده است که با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل سوم و دوربین چهارگانه برند لایکا، جایگزین شیائومی 13 اولترا می‌شود.

مشخصات گوشی شیائومی 14 پرو پلاس

گوشی پرچم‌دار شیائومی 14 پرو پلاس با کد نام Aurora، با تراشه اسنپدراگون 8 نسل سوم مجهز شده است و از مجموعه دوربین چهارگانه برند لایکا بهره می‌برد.

مشخصات گوشی شیائومی 14 پرو پلاس

اطلاعات جدید درباره مشخصات گوشی پرچم‌دار شیائومی 14 پرو پلاس منتشر شده است. این گوشی با سنسورهای 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و تله‌فوتو پریسکوپی مجهز شده و زوم دوربین آن به 120 برابر می‌رسد. همچنین، مدل استاندارد شیائومی 14 با لنز پریسکوپی با فاصله‌ کانونی 90 میلی‌متر و زوم اپتیکال 3.9 برابری و مدل پرو با لنز پریسکوپی با فاصله‌ کانونی 115 میلی‌متر و زوم اپتیکال 5 برابری بهره می‌برد. همچنین، مدل اولترا با لنز سوپر تله‌فوتو با فاصله‌ کانونی 120 میلی‌متر و زوم اپتیکال 3 تا 10 برابری مجهز خواهد شد.

گوشی‌های شیائومی 14 استاندارد و پرو با باتری 4860 میلی‌آمپر ساعتی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهند شد و هر دو مدل از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، شیائومی در حال توسعه رابط کاربری MIUI 15 است و این گوشی‌ها اولین دستگاه‌های مجهز به این رابط کاربری محسوب خواهند شد.

رابط کاربری جدید شیائومی با قابلیت Photon Engine مجهز شده و بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل و کاهش مصرف باتری را فراهم می‌کند. علاوه بر این، سرعت اجرای برنامه‌ها در این رابط کاربری با افزایش 88 درصدی، بهبود یافته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، نسخه‌های استاندارد و پرو و پرو پلاس شیائومی 14 در نوامبر 2023 و مدل اولترا در اوایل سال 2024 به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!