کیبورد BlackWidow V4 75% ریزر رونمایی شد

شرکت ریزر به تازگی از جدید ترین کیبورد حرفه ای و قدرتمند خود با نام BlackWidow V4 75% رونمایی کرده است.
کیبورد ریزر BlackWidow V4 75%

Razer به تازگی صفحه کلید مکانیکی جدیدی با نام BlackWidow V4 75% را رونمایی کرده است. این محصول را می‌توان به عنوان یکی از برترین تولیدات این شرکت در این دسته‌بندی ارزیابی کرد. طراحی این صفحه کلید به شکل مینیمال با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار متمایزی همچون بدنه از جنس آلومینیوم، کلیدهای قابل تعویض، نرخ پولینگ 8000 هرتز و همچنین قابلیت N-key Rollover برخوردار است.

صفحه کلید مکانیکی جدید شرکت Razer با نام BlackWidow V4 75% که امروز معرفی شد، در واقع نسخه کوچک‌تر و جمع و جورتر از صفحه کلید BlackWidow V4 Pro است که چندی پیش به بازار عرضه شده بود. با نامی که دارد، ابعاد این صفحه کلید حدود 75 درصد از نسخه اصلی را داراست و با هدف جذب کاربران و گیمرهای علاقه‌مند به صفحه کلیدهای جمع و جور طراحی شده است. شرکت Razer اعلام کرده که در فرآیند تولید این محصول، تا حد بسیاری به بازخوردها و پیشنهادهای کاربران خود توجه داشته و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را با توجه به درخواست‌های کاربران بهینه‌سازی کرده است.

کیبورد ریزر BlackWidow V4 75%

امکانات کیبورد BlackWidow V4 75%

با توجه به گزارش TheVerge ، یکی از ویژگی‌های اصلی صفحه کلید BlackWidow V4 75% امکان تعویض سوئیچ‌ها و کلیدها می‌باشد. کاربران این امکان را دارند که بر اساس نیاز خود سوئیچ‌ها را با سوئیچ‌های سبز یا زرد و کم‌صدا از Razer جایگزین کنند. سوئیچ‌های قابل تعویض در این صفحه کلید می‌توانند دارای 3 یا 5 پین باشند. به عنوان تنظیم پیش‌فرض، از سوئیچ‌های نارنجی مکانیکی بافت تاچ Orange Gen-3 استفاده شده است که با کلیدهای پلاستیکی ABS پوشانده شده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این صفحه کلید، سیستم نورپردازی RGB در  پس زمینه است که به طور جداگانه برای هر کلید طراحی شده است. با استفاده از نرم‌افزار Synapse از Razer کاربران می‌توانند این سیستم نورپردازی را برای هر کلید از این کیبورد به صورت شخصی سازی کنند. علاوه بر این، این صفحه کلید دارای حافظه داخلی است که تا پنج پروفایل سیستم نورپردازی را به طور داخلی ذخیره می‌کند. امکان همگام‌سازی این سیستم نورپردازی با سایر محصولات Razer نیز در این صفحه کلید مهیا شده است.

کیبورد ریزر BlackWidow V4 75%

مشخصات کیبورد BlackWidow V4 75%

بدنه صفحه کلید BlackWidow V4 75% از آلومینیوم ساخته شده و با دو لایه فوم مقاوم در ساختار خود، تلاش شده تا نویز و سطح صدای تولیدی توسط کلیدها به حداقل برسد. این صفحه کلید همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی برای بهبود تجربه بازی دارد. با وجود قابلیت N-key Rollover سیستم به طور همزمان تمام دستورات ارسالی از تمامی سوئیچ‌ها را دریافت کرده و اجرا می‌کند. همچنین، نرخ پولینگ 8000 هرتز در این صفحه کلید به طور قطعی تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. شرکت Razer نیز اعلام کرده که برای این صفحه کلید، چندین سوئیچ قابل برنامه‌ریزی نیز در نظر گرفته شده است.

صفحه کلید BlackWidow V4 75% در دو گزینه رنگی مشکی و سفید قابل عرضه خواهد شد. نسخه مشکی از این صفحه کلید در حال حاضر برای علاقه‌مندان در دسترس است و نسخه سفید آن از اواسط ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. هزینه مدل مشکی و سفید به ترتیب به مبلغ 190 و 200 دلار اعلام شده است. همچنین، مجموعه‌ای از سوئیچ‌های قابل تعویض برای این صفحه کلید در رنگ‌های نارنجی، سبز و زرد نیز با قیمت 25 دلار برای هر مجموعه در دسترس خواهند بود، هر یک از این مجموعه‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!