گوشی میان رده Galaxy A05 سامسونگ در راه است

طبق اطلاعات به دست آمده بنظر میرسد سامسونگ قرار است از گوشی Galaxy A05 رونمایی کند.
مشخصات گوشی Galaxy A05 سامسونگ

شواهد نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی اقتصادی جدید با نام Galaxy A05 است. گوشی Galaxy A05 از چیپست Helio G85 استفاده می‌کند که در مقایسه با چیپست Helio P35 مورد استفاده در گوشی Galaxy A04، توسعه بزرگی را نشان می‌دهد.

مشخصات گوشی Galaxy A05 سامسونگ

شادیم که مشاهده می‌کنیم که امسال شاهد کنارگذاشتن چیپست‌های قدیمی در گوشی‌های اقتصادی یا ارزان قیمت بسیاری از برندها هستیم و به نظر می‌رسد سال 2023 با تغییرات مهمی در مورد گوشی‌های ارزان قیمت روبرو باشیم. به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز با گوشی جدید Galaxy A05 در جریان این تغییرات جا نزده باشد و از چیپست 8 هسته‌ای MediaTek Helio G85 با فناوری ساخت 12 نانومتری استفاده کند.

چیپست Helio G85 دارای دو هسته Cortex-A75 با سرعت 2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است و همراه با گرافیک Mali-G52 MP2 عمل می‌کند. اگرچه این چیپست به عنوان یک چیپست قدرتمند یا مدرن شناخته نمی‌شود، اما برای گوشی‌های ارزان قیمت گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. این در حالی است که چیپست قدیمی و کم‌کارآمد P35 فقط دارای هسته Cortex-A53 و گرافیک PowerVR GE832 بود که حتی برای اجرای وظایف ساده نیز کافی نبود.

مشخصات گوشی Galaxy A05 سامسونگ

بهتر است به نکته قابل توجهی اشاره کنیم که گرافیک داخلی Mali-G52 MC2 در حدود دو برابر قدرتمندتر از PowerVR GE8320 است. این به معنای آن است که گوشی Galaxy A05 سامسونگ ارتقاء قابل توجهی در تجربه‌ی گرافیکی نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

نمونه‌ای از گوشی Galaxy A05 سامسونگ با 4 گیگابایت حافظه رم در پایگاه داده بنچمارک Geekbench 6 مشاهده شده است. علاوه بر این، این گوشی با نسخه کامل یا معمولی اندروید 13 عرضه خواهد شد و هیچ اطلاعاتی درباره نسخه Go Edition آن در دسترس نیست.

اطلاعات رسمی درباره گوشی Galaxy A05 هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به تاریخچه سامسونگ در معرفی گوشی‌های نسل قبل در ماه آگوست، انتظار می‌رود که معرفی رسمی گلکسی A05 نیز در نزدیکی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!