گوشی OnePlus Ace 2 Pro به بازار عرضه شد

مشخصات گوشی جدید OnePlus Ace 2 Pro به طور رسمی معرفی و رنمایی شد.
مشخصات گوشی OnePlus Ace 2 Pro

سرانجام، OnePlus به طور رسمی از گوشی جدید پرچم‌دار خود با نام Ace 2 Pro رونمایی کرد. OnePlus Ace 2 Pro به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار معرفی شده است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با حداکثر ظرفیت 24 گیگابایت حافظه رم عرضه شده و از شارژر 150 واتی نیز بهره می‌برد.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro با یک صفحه نمایش خمیده از نوع OLED به اندازه 6.7 اینچ، با رزولوشن 2772 در 1240 پیکسل، و تراکم پیکسلی 450 پیکسل در هر اینچ ارائه می‌شود. همچنین، نرخ نوسازی 120 هرتز یکی از ویژگی‌های نمایشگر این گوشی است. OnePlus Ace 2 Pro از یک پنل 10 بیتی با استاندارد HDR بهره می‌برد که حداکثر روشنایی آن به 1600 نیت می‌رسد.

مشخصات گوشی OnePlus Ace 2 Pro

مشخصات OnePlus Ace 2 Pro

بر اساس گزارش wccftech ، در پنل پشتی گوشی OnePlus Ace 2 Pro یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 به همراه لرزشگیر اپتیکال OIS قرار دارد. همچنین یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز در این پنل موجود هستند. به علاوه، برای ثبت تصاویر سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی نیز در این گوشی وجود دارد.

گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 واز کوالکام بهره می‌برد و با حداکثر 24 گیگابایت حافظه RAM نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 به بازار عرضه شده است. این گوشی همچنین از سیستم خنک کننده VC بهره می‌برد که شامل محفظه تبخیر با طراحی چند لایه و مساحت 9140 میلی متر مربع است.

گوشی جدید OnePlus با رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 به بازار عرضه شده و قادر به دریافت سه آپدیت اندروید خواهد بود. انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین شده است که با استفاده از شارژر سریع سیمی 150 واتی SuperVOOC به راحتی شارژ می‌شود.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro به بازار عرضه شد

همچنین، گوشی OnePlus Ace 2 Pro از پشتیبانی  دو سیم کارت به همراه WiFi 7 ، بلوتوث 5.3 ، GNSS ، NFC و USB-C به عنوان ویژگی‌های ارتباطی برخوردار است. از جمله قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دو بلندگو استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و فرستنده IR اشاره کرد.

گوشی OnePlus Ace 2 Pro  در دو رنگ سبز و خاکستری به بازار عرضه شده، و مدل 12 گیگابایت حافظه RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی را می‌توان با قیمت 410 دلار تهیه کرد. اگر به دنبال مدل 16 گیگابایت حافظه RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی هستید، باید 465 دلار را برای آن در نظر بگیرید. همچنین، گوشی جدید OnePlus با 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، با قیمت 550 دلار، موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!