در Marvel’s Spider-Man 2 دو شخصیت مرد عنکبوتی حضور داد

طبق اطلاعات منتشر شده در Marvel’s Spider-Man 2 با دو شخصیت مرد عنکبوتی برخورد خواهید کرد.
حضور دو شخصیت مرد عنکبوتی در Marvel’s Spider-Man 2

بر اساس واکنش‌ها تاکنون از سایت‌ها و گیم‌پلی‌ها، Marvel’s Spider-Man 2 به نظر می‌رسد که یک تجربه فوق‌العاده خواهد بود.

گیم‌پلی این بازی تقریبا مشابه بازی اول است، اما نقشه جهان آن تقریبا دو برابر اندازه قبلی شده و شما می‌توانید به محله‌های کوئینز و بروکلین برای گشت و گذار بروید. ویژگی دیگری که افزوده شده است، امکان جابجایی بین دو قهرمان اصلی داستان، یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالس، در هر زمانی که بخواهید است.

هر یک از قهرمان‌های داستان می‌توانند در مواجهه با ماموریت‌ها و درخواست‌های خاصی کمک کنند. اگر یکی از آن‌ها درگیر مأموریتی باشد، دیگری در دسترس قرار دارد تا به نیازهای شهر پاسخ دهد. این امکان به بازیکن اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان دو وظیفه مختلف را انجام دهد و تجربه‌ی یک مرد عنکبوتی واقعی را تجربه کند.

حضور دو شخصیت مرد عنکبوتی در Marvel’s Spider-Man 2

دو شخصیت در بازی Marvel’s Spider-Man 2 تایید شد

طبق گزارش Gamingbolt، جیمز هم، دستیار کارگردان انیمیشن، در مصاحبه با کاربر MeshMushi@ تأیید کرد که در بازی، یک شخصیت دیگر نیز در حال چرخش و فعالیت در شهر خواهید دید. او اوصاف این شخصیت را به این صورت توصیف کرد: “گاهی اوقات این شخصیت کارهای فعالانه‌ای انجام می‌دهد و حتی جلوی جرم و جنایت‌ها را می‌گیرد.”

اگرچه این موضوع به نظر می‌آید که نسبتاً ساده باشد، اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که شما به عنوان یک مرد عنکبوتی دیگر جابجا می‌شوید و به طور ناگهانی درگیر یک وظیفه یا مأموریت دیگری شوید.

علاوه بر این، احتمالاً این به معنای آن است که این شخصیت‌های دیگر ممکن است به کمک شما بیایند، اگرچه استودیو اینسامنیاک گیمز هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که وقتی بازی عرضه شود، چگونه این موارد به اجرا در خواهند آمد.

Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) عرضه می‌شود و پریلود آن از 13 اکتبر آغاز می‌شود. ارزش ذکر دارد که این بازی قابلیت رهگیری پرتو و نرخ فریم‌های 30، 40 و 60 را پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!