گوشی Red Magic 8S Pro معرفی شد!

سرانجام ZTE از گوشی‌های گیمینگ قدرتمند رد مجیک 8S پرو و پرو پلاس با 24 گیگابایت رم رونمایی کرد.
مشخصات گوشی Red Magic 8S Pro

گوشی Red Magic 8S Pro معرفی شد!

پس از شایعات فراوان، ZTE در نهایت گوشی‌های قدرتمند گیمینگ خود به نام Red Magic 8S Pro و Pro Plus رونمایی کرد. این دستگاه‌های پرچم‌دار اولین گوشی‌های ZTE هستند که از تراشه Snapdragon 888 Plus استفاده می‌کنند و با خنک‌کننده بهتر و ظاهری جذاب‌تر ارائه شده‌اند. مدل Pro Plus این سری با 24 گیگابایت حافظه رم، به بازار عرضه خواهد شد.

بزرگترین تفاوت بین نسخه Red Magic 8S Pro و نسخه 8 Pro، استفاده از چیپست جدید کوالکام است. فرکانس هسته اصلی تراشه Snapdragon 8 Plus از 3.2 گیگاهرتز در مدل 8 Pro به 3.36 گیگاهرتز در مدل 8S Pro افزایش یافته است و فرکانس GPU نیز از 680 مگاهرتز به 719 مگاهرتز رسیده است. این به معنای بهبود 5 درصدی در عملکرد CPU و 5.7 درصدی در عملکرد GPU در گوشی 8S Pro نسبت به نسخه 8 Pro است.

مشخصات گوشی Red Magic 8S Pro

مشخصات گوشی Red Magic 8S Pro

رد مجیک 8S پرو و پرو پلاس با پیکربندی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. مدل 8S پرو با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 ارائه شده است، اما در مدل 8S پرو پلاس از 24 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده می‌شود. به این ترتیب، این گوشی هوشمند اولین دستگاه جهان با 24 گیگابایت حافظه رم است.

محصولات جدید شرکت نوبیا، یکبار دیگر از تراشه Red Core 2 استفاده می‌کنند که در بخشی از پردازش‌ها، به چیپست کوالکام کمک می‌کند. همچنین، این گوشی‌ها از سیستم خنک‌سازی ICE 12 استفاده می‌کنند که در مقایسه با سیستم ICE 11 موجود در 8 Pro، کمی بهتر شده است. به علاوه، تمام نسخه‌های Red Magic 8S Pro دارای نورپردازی RGB روی فن خنک‌کننده خود هستند.

گوشی Red Magic 8S Pro معرفی شد!

رد مجیک 8S پرو با صفحه‌نمایشی 6.8 اینچی نوع AMOLED و وضوح 1116 در 2480 پیکسل، که با گوریلا گلس 5 محافظت شده است، ارائه شده است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به 1300 نیت می‌رسد و نرخ نوسازی آن 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن 960 هرتز است. همچنین، دو تریگر با نرخ نمونه‌برداری لمسی 520 هرتزی روی لبه کناری گوشی قرار گرفته‌اند که به گیمرها در اجرای بازی‌ها کمک می‌کنند.

رد مجیک 8S پرو با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع 165 واتی عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در زیر صفحه‌نمایش و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 روی قاب پشتی است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به وجود درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون، سه میکروفن و پشتیبانی از Wi-Fi 7 اشاره کنیم.

این گوشی با توجه به امکانات و مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای که دارد میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به گوشی های گیمینگ باشد و با توجه به رنج قیمت بین 552 الی 1036 دلاری، میتواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان و خریداران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!