رونمایی اپل از هدفون Beats Studio Pro

به تازگی شرکت اپل از جدید هدفون های پرچم دار خود با نام Beats Studio Pro رونمایی کرده است.
معرفی هدفون Beats Studio Pro

شرکت اپل بعد از چهار سال، برای اولین بار از هدفون پرچم‌دار جدید برند بیتس رونمایی کرده است. هدفون Beats Studio Pro به قیمت ۳۵۰ دلار معرفی شده است که در مقایسه با نسل قبلی، در بخش‌های مختلف بهبود یافته است. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های این هدفون می‌پردازیم.

Beats، شرکتی که توسط اپل به خریداری شده است، هدفون پرچم‌دار Beats Studio Pro را معرفی کرده است. در این مدل جدید، طراحی نسبت به هدفون Beats Studio 3 تغییر نکرده است، اما بهبودهایی در کیفیت صدا، حذف نویز و راحتی اضافه شده است. همچنین، Beats Studio Pro اولین هدفون اپل است که با پورت USB-C سازگار است و از طریق آن قابلیت پخش صدا را دارد.

معرفی هدفون Beats Studio Pro

مشخصات هدفون Beats Studio Pro

Beats، که همواره در بخش نرم‌افزاری به تلاش برای پشتیبانی از اندروید و iOS به صورت مساوی ادامه می‌دهد، در هدفون پرچم‌دار جدید Beats Studio Pro، معماری آکوستیک را از نو طراحی کرده است. این هدفون با یک درایور 40 میلی‌متری مدرن ارائه شده است و سیستم حذف نویز فعال آن با میکروفون‌های بهتر تقویت شده است. هدفون استودیو پرو همچنین از حالت Transparency پشتیبانی می‌کند.

پدهای بیرونی هدفون، با طراحی جدیدی که شامل مموری فوم و یک لایه چرم هستند، بهترین تجربه صدایی را برای کاربران فراهم می‌کنند. هدفون بیتس استودیو پرو، امکان پخش موسیقی سیمی را با کابل هدفون 3.5 میلی‌متری و همچنین پورت USB-C فراهم می‌کند. بیتس همچنین، حالت‌های مختلف پخش صدای سیمی را برای موسیقی، فیلم، تماس صوتی و پادکست در نظر گرفته است.

معرفی هدفون Beats Studio Pro

قیمت هدفون Beats Studio Pro

هدفون Beats Studio Pro با طراحی زیبا و شیک، قابلیت پشتیبانی از قابلیت‌های اندروید و iOS را به صورت همزمان دارد. این امکان به کاربران این هدفون اجازه می‌دهد تا با دستگاه‌های مختلف خود، از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، به راحتی به هدفون متصل شوند و از تجربه‌ی صدایی بسیار عالی آن لذت ببرند.

قیمت هدفون Beats Studio Pro حدود 350 دلار است. با توجه به قابلیت‌های بسیار عالی این هدفون و کیفیت صدای بی‌نظیر آن، این قیمت مناسب و عادلانه به نظر می‌رسد. این هدفون به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار، برای علاقه‌مندان به صدای با کیفیت و تجربه‌ی لذت‌بخش، بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!