اضافه شدن GTA به فهرست بازی های نتفلیکس

نتفلیکس به اضافه کردن GTA به فهرست بازی‌های خود علاقه‌مند است.
بازی های نتفلیکس

به نظر می‌رسد که شرکت نتفلیکس قصد دارد به سرویس اشتراکی خود عناوین محبوب دنیای بازی‌ها را اضافه کند، به ویژه بازی‌های تولید شده توسط راکستار گیمز (Rockstar Games) مانند Grand Theft Auto (GTA).

در یک گزارش VGC، نتفلیکس مانند تجربه‌ی خود در زمینه فیلم‌های سینمایی هالیوودی، این‌بار قصد دارد تا بازی‌های ویدیویی نیز را به سرویس خود اضافه کند. این تصمیم برای توسعه سرویس نتفلیکس به عنوان یک پلتفرم چند رسانه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.

با توجه به منابع ناشناس، در چند ماه آینده، مشترکان نتفلیکس قادر خواهند بود تا بازی‌هایی را تجربه کنند که بر اساس محتویات محبوب نتفلیکس مانند Squid Game و Wednesday تولید شده‌اند. علاوه بر این، نتفلیکس در دستور کار دارد تا شرایط ساخت بازی‌هایی بر اساس فیلم‌ها و سریال‌های خود را بررسی و ارزیابی کند، از جمله Extraction, Black Mirror و Sherlock Holmes. این قدم احتمالاً به تنوع و جذابیت بیشتر سرویس نتفلیکس از طریق ارائه محتوای بازی نیز کمک خواهد کرد.

بازی های نتفلیکس

بازی GTA در نتفلیکس

هر چند که نتفلیکس در حال توسعه بازی‌های فرست پارتی خود است، اما همچنان قصد دارد تا با ارائه عناوین ترد پارتی مانند Bloons TD 6 و Classic Solitaire نیز به محتوای خود افزوده کند. همچنین، طبق گزارش جدید، این شرکت با تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) برای افزودن سری GTA به کتابخانه بازی‌های خود در مذاکرات است.

نتفلیکس در سال 2021 وارد حوزه بازی‌ها شد و عناوینی را روی پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر کرد. اما این شرکت به دنبال ارائه بازی‌های AAA است تا مشترکان بتوانند این بازی‌ها را از طریق استریم بر روی تلویزیون‌های خود تجربه کنند. این تجربه امکان استفاده از تلفن‌های هوشمند به عنوان کنترلر را فراهم می‌کند، اما همچنین مشترکان می‌توانند با استفاده از ماوس و کیبورد، روی رایانه‌های شخصی ویندوز و Mac با بازی‌ها ارتباط برقرار کنند.

از جمله پروژه‌های در دست اجرا در نتفلیکس، تولید یک بازی فرست پارتی AAA چندنفره است که تحت نظر چاکو سانی (Chacko Sonny)، تهیه‌کننده اجرایی بازی Overwatch، در حال توسعه است. افراد معروفی مانند راف گراستی (Raf Grassetti)، که کارگردان هنری سابق بازی God of War Ragnarok بوده، و جوزف استاتون (Joseph Staton)، نویسنده و کارگردان سابق سینماتیک‌های سری Halo، نیز در این پروژه مشارکت دارند. این تلاش‌ها نشان‌دهنده نیت جدی نتفلیکس برای گسترش حضور خود در صنعت بازی‌ها و افزایش تنوع محتوای ارائه شده توسط این پلتفرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!