اطلاعات منتشر شده درباره بازی Avatar: Frontiers of Pandora

اخیرا اطلاعاتی درباره بازی Avatar: Frontiers of Pandora که توسط یوبیسافت ساخته میشود منتشر شده است.
بازی Avatar: Frontiers of Pandora

اخیراً، یوبیسافت به همراه شرکت AMD ویژگی‌های نسخه پی‌سی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora را توضیح داده است.

گیمرها دارای قابلیت تغییر گزینه‌های گرافیکی متنوعی از جمله کیفیت سایه، سایه‌های نقطه‌ای، انعکاس‌های زنده، بازتاب‌های پخش‌شده، سایه‌های مستقیم خورشید و سایر ویژگی‌های بصری در بازی Avatar: Frontiers of Pandora می‌باشند.

همانند اکثر بازی‌های انتشار یافته توسط شرکت‌های فرانسوی، در بازی Avatar: Frontiers of Pandora نیز ابزارهای بنچمارک جهت ارزیابی نرخ فریم و عملکرد CPU و GPU موجود است.

ویژگی های بازی Avatar: Frontiers of Pandora

قابلیت FSR 2 از AMD قادر به پشتیبانی از اکثر رزولوشن‌ها و نسبت‌های ابعادی، از جمله نمایشگرهای Ultrawide می‌باشد. همچنین، کاربران دارای کارت‌های گرافیک انویدیا نیز می‌توانند از تکنولوژی DLSS استفاده کنند، با این حال کیفیت اجرای آن هنوز مشخص نشده است.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora

Avatar: Frontiers of Pandora ویژگی‌های دیگری نیز دارد، از جمله رفرش ریت بالا و قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های چند هسته‌ای. بازیکنان در نسخه پی‌سی، بسته به سخت‌افزار و تنظیمات خود، ممکن است توقع “نرخ فریم بالاتر” را داشته باشند.

هنوز قطعی نشده که آیا این ویژگی نشان‌دهنده عدم اجرای کنسول‌ها با نرخ 60 فریم بر ثانیه است یا خیر. برای اطلاعات دقیق‌تر، باید در ماه‌های آینده منتظر توضیحات بیشتر باشیم.

تاریخ انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 7 دسامبر (16آذر)، برای Xbox Series X/S، PS5، PC و سرویس Amazon Luna منتشر می‌شود. همچنین در روز اول عرضه، این بازی بر روی سرویس یوبی‌سافت پلاس برای ایکس باکس و پی‌سی نیز قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!