تاریخ عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf

طبق اطلاعات منتشر شده عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf تا سال 2024 طول خواهد کشید.
معرفی بازی Dragon Age: Dreadwolf

بازی Dragon Age: Dreadwolf به عنوان پروژه بزرگ بعدی از استودیو بایوووِر، به احتمال زیاد تا تابستان سال 2024 منتشر خواهد شد. با این حال، امکان دارد که عرضه این بازی در اواخر سال 2024 انجام شود.

هفته پیش، اخبار ناخوشایند از جانب استودیو بایوور منتشر گردید. طبق اطلاعات ارائه‌شده، این استودیو کانادایی در حال حاضر در حال اخراج کارکنان خود می‌باشد و قصد دارد تعداد اعضای تیم خود را کاهش دهد. این موضوع باعث ناامیدی طرفداران مجموعه‌هایی همچون Dragon Age و Mass Effect شده است و باعث شده تا امیدهایشان به بازی‌های موردعلاقه‌شان کاهش یابد.

گری مک‌کِی، مدیرعامل این استودیو، در یک مصاحبه توضیح داده است که تغییرات در تعداد نیروهای کاری تأثیر منفی بر روند توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf نخواهد داشت. او بر این باور است که 50 کارمند که قرار است از تیم بایوور جدا شوند، توانایی و قدرت تیم را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و روند ساخت Dragon Age: Dreadwolf را سخت‌تر نخواهد کرد. با این حال، هواداران این مجموعه معتقدند که اظهارات مک‌کِی بی‌ارتباط بوده و این تغییرات در تعداد نیروها منجر به ضعف در عملکرد این استودیو خواهد شد.

بعد از این بحث، جف گراب که یکی از منابع معتبر در عرصه بازی‌های ویدیویی است، اطلاعات جالبی منتشر نموده است. او در یک لایو استریم اعلام کرد که منابع خود در استودیو بایوور و شرکت الکترونیک آرتز، به تاریخ احتمالی انتشار بازی Dragon Age: Dreadwolf پی برده‌اند. طبق گفته جف گراب، این بازی برای عرضه در تابستان سال 2024 در نظر گرفته شده است.

معرفی بازی Dragon Age: Dreadwolf

زمان انتشار بازی Dragon Age: Dreadwolf

اما این تمام ماجرا نیست، جف گراف به اطلاعات تکمیلی به این شیوه اشاره کرده است: “باید بگویم که برای مدتی، بازی Dragon Age: Dreadwolf ممکن بود حتی در این سال منتشر شود. در واقع، تیم سازنده در یک دوره‌ای قصد داشتند که این بازی را در ماه سپتامبر سال 2023 منتشر کنند. اما این برنامه به تأخیر افتاد و تاریخ عرضه به تعویق افتاد. سپس آنها تاریخ مارس 2024 را به عنوان زمان انتشار در نظر گرفتند و حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ بازی حتی در این تاریخ هم منتشر نشد، چون مجدداً به تاخیر افتاد. به همین دلیل، بازی در سریعترین زمان ممکن، یعنی تابستان سال 2024، در دسترس قرار خواهد گرفت.”

البته باید توجه داشت که این اطلاعات به طور رسمی از سوی سازندگان منتشر نشده و به دست آمده از منابع ناشناسی است که توسط جف گراب منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد که جف گراب معتقد است اگر تاخیری در انتشار Dragon Age: Dreadwolf رخ دهد، این امر تعجب‌آور نیست؛ زیرا استودیو بایوور تاکنون تصمیم قطعی‌ای در این زمینه اعلام نکرده است. با این وجود، اطلاعات نشان می‌دهد که Dreadwolf در سریع‌ترین زمان ممکن، یعنی تابستان 2024، در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. البته باید توجه داشت که ممکن است استودیو بایوور باز هم با تاخیرهایی مواجه شود.

همکاری اعضای تیم مس افکت با تیم Dragon Age

با این حال، مشکلات استودیو کانادایی هنوز به پایان نرسیده‌اند. مدیران این استودیو تصمیم گرفته‌اند تیم توسعه Mass Effect جدید را به تیم ساخت Dragon Age: Dreadwolf اضافه کنند تا کمبود نیروی انسانی را جبران کنند. این تصمیم دو نکته مهم را نمایان می‌سازد. اول اینکه اگر این استودیو قصد دارد با کمبود نیرو مواجه شود، پس چرا تلاش دارد تا 50 نفر از کارکنان خود را اخراج کند؟ نکته دوم نیز در ادامه این بحث واقع می‌شود و نشان‌دهنده تأخیر در عرضه Mass Effect بعدی است؛ زیرا برخی از توسعه‌دهندگان این بازی در حال حاضر به توسعه Dreadwolf مشغول هستند.

در چند سال اخیر، استودیو بایوور با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم کرده و از روزهای گذشته‌اش فاصله گرفته است. آخرین بازی جدید و موفقی که توسط آن‌ها منتشر شده، Dragon Age: Inquisition بود که به سال 2014 بازمی‌گردد. پس از این عنوان، ما شاهد عرضه دو بازی Mass Effect: Andromeda و Anthem بودیم که به عنوان دو شکست بزرگ در نظر گرفته می‌شدند. از این رو، بازی Dragon Age: Dreadwolf با اهمیت بالایی همراه است و می‌تواند تعیین‌کننده آینده استودیو بایوور باشد.

ویژگی های SSD نسل 5

معرفی SSD های نسل 5

به تازگی SSD نسل 5 با عملکرد بیشتر و توانایی‌های جدیدی معرفی شده است. در این مقاله، به معرفی SSD نسل 5 و قابلیت‌ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!