گوشی هایی که از آپدیت One UI 6 سامسونگ پشتیبانی میکنند

لیست کامل و رسمی از گوشی های سامسونگ که از آپدیت One UI 6 پشتیبانی میکنند منتشر شده است.
آپدیت One UI 6 سامسونگ

میلیون‌ها دارنده گوشی‌های سامسونگ در سراسر جهان با شوق و اشتیاق به انتظار دریافت جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری اختصاصی این شرکت، به نام One UI 6، هستند. اما این خبر خوب همراه با آن می‌آید که آپدیت One UI 6 به عنوان آخرین به‌روزرسانی برای بسیاری از محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده و کاربران این گوشی‌ها ممکن است به به‌روزرسانی‌های جدیدتری، از جمله One UI 7، دسترسی نداشته باشند.

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری برای محصولات سری گلکسی خود، عملکرد تحسین‌برانگیزی ارائه می‌دهد. این شرکت به طور مداوم به بهبود بخش نرم‌افزاری محصولات خود می‌پردازد و واقعاً به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برتر خدمات نرم‌افزاری در دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از طرف دیگر، باید اشاره کرد که One UI 6، که بر اساس اندروید 14 ساخته شده است، جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ خواهد بود و در انتهای امسال به عنوان آخرین به‌روزرسانی اساسی برای چندین دستگاه سامسونگ منتشر خواهد شد.

رابط کاربری One UI 6 برای گوشی های سامسونگ

از آنجایی که اندروید 14 هنوز به طور رسمی برای دستگاه‌های سامسونگ عرضه نشده است، ما یک لیست از گوشی‌ها تهیه کرده‌ایم که باید تا پایان عمر خود با One UI 6 به کاربرانشان خدمات ارائه دهند. خط مشی نرم‌افزاری شرکت کاملاً واضح است و هیچ سردرگمی در مورد مدل‌ها وجود ندارد. شرایط بروزرسانی طبق قوانینی مشخص است که سامسونگ در سال‌های گذشته به خوبی آن را رعایت کرده است.

با توجه به توضیحات فوق، One UI 6 که بر پایه اندروید 14 ساخته شده است، به عنوان به‌روزرسانی اصلی برای این دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود.

آپدیت One UI 6 سامسونگ

سری گلکسی S

Galaxy S20 FE (S20 FE 5G)

Galaxy S20 Ultra (S20 Ultra 5G)

Galaxy S20+ (S20+ 5G)

Galaxy S20 (S20 5G)

Galaxy S10 Lite

سری گلکسی Note

Galaxy Note 20 Ultra (Note 20 Ultra 5G)

Galaxy Note 20 (Note 20 5G)

Galaxy Note 10+ (Note 10+ 5G)

Galaxy Note 10 (Note 10 5G)

آپدیت One UI 6 سامسونگ

سری گلکسی A

Galaxy A72

Galaxy A52 (A52 5G, A52s)

Galaxy A23

Galaxy A13

سری گلکسی M

Galaxy M53 5G

Galaxy M33 5G

Galaxy M23

Galaxy M13

سری گلکسی F

Galaxy F23

Galaxy F13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!