زمان انتشار بازی Resident Evil 9 مشخص شد

به نظر میرسد پس از مدت‌ها انتظار، زمان رونمایی از بازی محبوب Resident Evil 9 مشخص شده است.
زمان عرضه بازی Resident Evil 9 مشخص شد

پس از عرضه نسخه بازی Resident Evil Village، شرکت کپکام به صورت ویژه به ریمیک و بازسازی نسخه‌های قدیمی‌تر سری Resident Evil پرداخته است. اما با وجود این، زمان رونمایی از نسخه 9 این سری، پس از مدت‌ها انتظار مشخص شده است.

سری بازی‌های Resident Evil را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سری بازی‌های تاریخ دانست. در این سری، شما در نقش افرادی قرار می‌گیرید که با یک جامعه درگیر بیماری زامبی روبرو شده‌اند و باید راهی برای نجات خود یا رسیدن به اهدافی بزرگتر پیدا کنید.

گذشت سه سال از انتشار آخرین نسخه مستقل بازی Resident Evil یعنی Resident Evil Village، اما هنوز علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها منتظرند تا اطلاعات جدیدی درباره‌ی نسخه جدید این بازی، که به نظر می‌رسد با نام Resident Evil 9 منتشر خواهد شد، پخش شود. در این مدت، چندین نسخه بازسازی و ریمیک از بازی‌های قدیمی‌تر این سری عرضه شده است، اما همچنان علاقه‌مندان به نسخه جدید این بازی منتظرند.

به نظر می‌رسد که زمان انتشار نسخه ۹ این سری بازی به دست آمده و قرار است در نزدیکی‌های آینده رونمایی شود. هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی این بازی منتشر نشده است، اما امیدواریم که با عرضه‌ی اطلاعات جدید در آینده نزدیک، علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها بتوانند با خیالی آرامتر منتظر عرضه‌ی این بازی شوند.

به گزارش WCCFTech ، شخصی به نام Dusk Golem که از افشاگران معروفی است که اطلاعات مرتبط با شرکت CAPCOM را منتشر می‌کند، اطلاعات جدیدی درباره‌ی Resident Evil 9 و دیگر بازی‌های در حال توسعه توسط این ناشر ژاپنی منتشر کرده است.

زمان عرضه بازی Resident Evil 9 مشخص شد

زمان عرضه و انتشار بازی Resident Evil 9

بله، درست است که Dusk Golem از گذشته در مورد Resident Evil 9 حرف زده است. در نزدیک به دو سال و نیم پیش، او به طرفداران سری بازی‌های Resident Evil گفت که شرکت CAPCOM در دورانی که در اواخر سال ۲۰۱۸ بود، به طور همزمان روی عناوین بسیاری از جمله Resident Evil 2، 3، 4، 8 و 9 کار می‌کرده است. همچنین، او اعلام کرد که مگر اینکه اتفاقات ناگواری رخ دهد، نباید تا پیش از سال ۲۰۲۴ منتظر رونمایی از Resident Evil 9 باشیم.

در اطلاعات جدیدی که Dusk Golem اخیراً از طریق کانال Discord خود منتشر کرده است، اعلام شده است که Resident Evil 9 در سال 2025 منتشر خواهد شد. با این حال، برنامه‌ریزی شرکت CAPCOM برای معرفی بازی، در سال 2024 است و این به معنی آن است که بازی قبل از سال 2025 به بازیکنان عرضه نخواهد شد.

Dusk Golem در اطلاعات جدیدی که اخیراً منتشر کرده است، اعلام کرده است که شرکت CAPCOM قصد دارد تا در پایان سال جاری، بازی جدیدی را معرفی کند که در پاییز سال 2024 عرضه خواهد شد. این بازی، به نظر می‌رسد عنوان بعدی از سری Monster Hunter خواهد بود. علاقه‌مندان به این سری، امیدوارند تا حداقل در رویداد مهر ماه Tokyo Game Show، تریلر یا اعلامیه کوتاهی درباره‌ی این بازی ببینند.

اگر اطلاعاتی که توسط Dusk Golem منتشر شده است، درست باشد، ممکن است بهتر باشد تا منتظر رویداد The Game Awards 2023 بمانیم. این رویداد در پایان ماه شهریور برگزار می‌شود و می‌تواند بهترین فرصت برای معرفی برنامه‌های رسمی شرکت CAPCOM باشد. در این رویداد، اولین اخبار و جزئیات در مورد بازی‌های جدید شرکت CAPCOM ممکن است منتشر شود و علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها، بهترین فرصت را برای آشنایی با آنها خواهند داشت.

زمان انتشار بازی Resident Evil 9 مشخص شد

شایعات درباره بازی Residen Evil 9

بر اساس شایعاتی که در حال گسترش هستند، ممکن است Resident Evil 9 پایان حماسه Winters در این سری باشد و کریس ردفیلد به عنوان قهرمان بازی مجدداً به فرانچایز بازگردد. همچنین، باید توجه داشت که در DLC نهایی بازی Resident Evil Village (8)، شرکت CAPCOM بازیکنان را به جای Rose Winters قرار داد.

شانزده سال پس از وقایع دهکده رزیدنت اویل، رزماری وینترز، دختر مورد علاقه اتان، به بالغین رسیده است و حالا قادر است با موجودات و پدیده‌های وحشتناک داستان مبارزه کند. رز در جستجوی راهی برای رهایی از نفرین خود، به درجه آگاهی مگامایست وارد می‌شود. سفر رز او را به قلمروی اسرارآمیز می‌برد که در آن، خاطرات گذشته بازگشته و دنیایی از کابوس‌ها به وجود آمده است.

برنامه های آینده کپکام برای سری Resident Evil

در اوایل سال جاری، شرکت CAPCOM نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 4 را منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی بازیکنان و منتقدان روبرو شد. شایان ذکر است که کپکام چندی پیش اعلام کرده بود که بیش از چهار میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان به فروش رسیده است.

با توجه به موفقیت بازی Resident Evil 4، می‌توان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور، شرکت CAPCOM اقدام به انتشار DLC جدیدی با نام Separate Ways با نقش‌آفرینی شخصیت محبوب Ada Wong کند. این می‌تواند برای طرفداران بازی، یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز باشد و باعث شود تا بازی Resident Evil 4 برای آن‌ها همیشه جذاب باقی بماند.

خبر هیجان‌انگیزی که به تازگی منتشر شده، این است که شرکت CAPCOM در حال کار بر روی یک نسخه پورت شده برای ایجاد تجربه واقعیت مجازی کامل (Full VR) از بازی Resident Evil 4 Remake است. این نسخه پورت شده منحصر به PS VR2 خواهد بود و می‌تواند شما را به طور مستقیم به محیط بازی برده و ترس و وحشت درگیر شدن با موجودات زامبی و افراد دهکده را در پیش رویتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!